Nagellak |Tanya Burr|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over twee nagellakken die ik op de Beautyglossparty kocht.

Deze nagelakken zijn bedacht door de Engelse Youtuber, Tanya Burr en gemaakt door het merk ‘Eye Candy’. Tanya Burr heeft een aantal nagelakken, lipglossen, oogschaduwpaletten en wimpers uitgebracht, wat ik echt super leuk vind! Normaal zijn deze producten te koop in Engeland, maar nu zag ik ze op de Beautyglossparty en vond ik dit wel een goede kans om eens iets uit te proberen.

Ik kocht een licht roze kleurtje met de leuke naam ‘Mini Marsmallows’ en een donkere bordeaux rode kleur met de naam ‘New York Night’.
|Mini Marsmallows|
DSCN5421.JPGDSCN5450.JPG
Mini Marsmallow is niet zo dekkend als ik gehoopt had. Op de foto draag is drie laagjes nagellak, maar zie je alsnog stukjes van mijn nagel erdoorheen. Ik vind dit erg jammer, en had er iets meer van verwacht. Met een vierde laagje is de lak nog wel wat beter te zien, maar vind ik behoorlijk veel voor een nagellak. Ik vind wel dat mijn nagel er door het kleurtje netjes en verzorgt uitziet.

|New York Night|
DSCN5423.JPGDSCN5461.JPGDSCN5459.JPG
Met New York Night had ik wat struggles. Allereerst moest de flessenopener te pas komen, omdat ik de dop met geen mogelijkheid open kreeg. Opzich is dat niet zo heel erg, maar bij het aanbrengen had ik ook wat moeilijkheden, omdat het kwastje jammer genoeg een soort van gespleten was. Misschien is dit wel te verhelpen als ik de lossen stukken eraf knip. Bij deze nagellak vind ik de dekking wel veel beter, en had ik maar twee laagjes nodig.

Ik ben helaas niet helemaal tevreden over de kwaliteit van de nagellak. Ik had bij de roze nagellak een betere dekking verwacht en bij de donkere nagellak was de kwast gespleten. Al met al vond ik het wel erg leuk om ze uit te proberen, maar ik zou denk geen nieuwe kleuren meer aanschaffen.

Vanwege de Beautyglossparty waren de prijzen anders dan normaal. Ik kocht deze twee lakken voor €5,-.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Nagellak |Tanya Burr|

Geef een reactie

