|Essentials| Pyjama Dag

Essentials, Lifestyle

Hoi!

Ik denk dat ik vast niet de enigste ben die wel eens een pyjama dag houd. Vooral op zondagen wanneer het regent, ik nergens heen hoef, of niets hoef te doen, vind ik mijn lekkere warme pyjama aanhouden erg aanlokkelijk. Op dat soort dagen vind ik het heerlijk om ten eerste uit te slapen en daarna rustig mijn bed uit te gaan.

DSCN5513.JPG

Ik vind het wel belangrijk om mijn gezicht te reinigen en te verzorgen, dus dat sla ik niet over. Ik gebruik nu ongeveer een half jaar de Decubal Face Wash en Gezichtscrème. De producten zijn fijn en werken goed tegen onzuiverheden op mijn gezicht. Verder gebruik ik geen make-up.

DSCN3096

Vervolgens loop ik naar beneden en zet een kopje thee met het toepasselijke smaakje ‘Goedemorgen’ van Pickwick. Ik vind deze thee erg lekker, er zit munt en citroenmirte in. Ik zet de tv aan of pak de Ipad om bijv. het nieuws te lezen, op bloglovin te kijken en Youtube video’s te kijken.

Na een tijdje heb ik alles wel gelezen en bekeken op de Ipad en vind ik het wel leuk om zelf iets te gaan doen. Ik ga dan bijvoorbeeld foto’s maken voor een blogpost, een blogpost schrijven of mijn nagels lakken. Ook kan ik soms de hele middag Sims spelen, omdat het zo verslavend is, haha! Verder vind ik het op pyjama dagen ook leuk om films en series te kijken met een bakje chips of een stukje taart.

DSCN5517.JPG

Als het etenstijd begint te worden eten we meestal soep en stokbrood en kijken we gezellig tv. Na het eten stap ik toch wel even snel onder de douche en trek een schone pyjama aan.
Als laatste drink ik nog een kopje thee en poets ik mijn tanden.

Op een pyjama dag doe ik niet veel, maar dat is juist het idee, heerlijk luieren!

Xoxo Saspiration

 

4 gedachtes over “|Essentials| Pyjama Dag

Geef een reactie

