|NYX Butter Gloss|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over twee NYX Butter Glosses die ik begin mei kocht op de Beautyglossparty. Dit was de eerste keer dat ik in aanraking kwam met het merk, maar ik had al veel goede dingen gehoord over de Butter Glosses en de Soft Matt Lip Creams. Nu ben ik zelf niet zo’n groot fan van lipsticks, en de matte variante lijken daar een beetje op, dus richten ik mijn pijlen meer op de Butter Glosses.

Ik kocht uiteindelijk twee kleurtjes die mij aanspraken. De paarsige kleur heet ‘Éclair’ en de roze heet ‘Apple Strudel’.
De Butter Glosses zitten in een stevige huls met draaidop. Je kunt de gloss gemakkelijk aanbrengen en doseren met een sponsapplicator.
Ik vind dat de gloss lekker ruikt, een make-up geur, maar ook wat zoets (botersnoepjes!).

|02 – Éclair|
DSCN5530.JPG

|08 – Apple Strudel|
DSCN5534.JPG
Op de huls staat:
Butter me up with devine gloss that feels like it melts on lips.

DSCN5538.JPG

Ik vind dat de gloss gemakkelijk op de lippen is aan te brengen en te verdelen. Ik zie bij beide een mooie glans en een heel licht kleurtje, bijna transparant. Ik had toch wel een iets fellere kleur verwacht.

Verder merkte ik meteen dat de glossjes allebei plakken op mijn lippen, wat volgens de website niet hoort. Dat vind ik jammer, want dat voelt niet prettig aan. De gloss blijft gedurende de dag niet lang zitten. Na 45 minuten was het voor mij weer nodig om een nieuwe laag aan te brengen.

Ik vind de Butter Glosses prima in gebruik, maar vanwege de plakkende lippen zou ik niet nog meer kleurtjes willen kopen. Ik ben nu wel benieuwd geworden naar de Soft Matt Lip Creams van het merk, misschien dat ik dan de lichtere kleuren wel durf te dragen.

Ik heb voor deze twee Butter Glosses ongeveer €5,- betaald.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “|NYX Butter Gloss|

Geef een reactie

