|MonthSpiration Mei|

Inspiratie, MonthSpiration

Hoi!

Vandaag weer een blogpost over mijn favorieten van de maand mei. Ik heb veel verschillende producten gebruikt deze maand vanwege het wisselende temperatuurtje,  een boek uitgelezen, een aantal liedjes geluisterd en een nieuw paar schoenen!

Beauty:
Deze maand schreef ik een blogpost over deze douchegel van Kneip. Hij ruikt naar citroen en munt wat ik heerlijk vind voor onder de douche. Lekker verfrissend en vrolijk!DSCN5361

Ook heb ik deze maand veel gegrepen naar de Argan bodycrème van Cachet. Ik ben erg tevreden over deze crème. Hij ruikt lekker fris en zacht naar watermeloen en verzorgd mijn huid goed.
DSCN5415

Als laatste heb ik bijna elke dag de Glam & Doll mascara van Catrice gebruikt. Ik vind het een prettige mascara voor dagelijks gebruik. Het borsteltje heeft heel veel rubberen sprieten en is licht gebogen waardoor ik gemakkelijk bij elke wimper kom.
DSCN4463

Food & Drinks:
Ik heb deze maand twee keer de Starbucks – Banana Caramel S’mores Frappucino gekocht, en ik vind hem erg lekker! Het is een koud drankje met banaan, caramel, melk en slagroom. Als je het lekker vind, kan er ook koffie doorheen! Een tipje voor andere liefhebbers van Starbucks: vraag om een spaarkaartje, dan krijg je het 10e drankje gratis.Starbucks Banana Caramel S'mores.jpg

Verder nam de familie van een vriendin deze crackers voor mij mee vanuit Zweden. Het is niet zo’n bijzondere favoriet, maar omdat ik ze zo lekker vind zijn ze wel een favoriet voor mij.
DSCN5561.JPG

Als laatste food favoriet vind ik het nog leuk om deze dip even op te noemen. Het is een super lekkere en gemakkelijk te maken dip voor chips, toastjes of stukjes groenten.
Het recept vind je hier.
DSCN5489

Muziek:

Dit liedje zongen de presentatoren van het Eurovisie Songfestival tijdens de finale. Ik heb erg om de gekkigheid gelachen, en luister hem af en toe nog steeds.

Dit liedje hoorde ik op een Belgische televisie zender, en ik vind het een leuk nummer!

Boek:
Ik heb deze maand het boek ‘Ik geef je de zon’ van Jandy Nelson uitgelezen. Ik vond het een apart boek, maar ik heb hem wel met veel plezier gelezen. Het gaat over de tweeling Jude en Noah, die door een gebeurtenis in hun leven uitelkaar zijn gegroeid. Je leest van beide het verhaal in een ander levensjaar en komt steeds meer te weten over wat er gebeurd is tussen hen.
In het begin van het boek had ik wat moeite om in het verhaal te komen, maar na een aantal bladzijdes lukte dat steeds beter. Het verhaal gaat veel over kunst, maar dat vond ik zelf niet storend, en paste goed bij de personages.

Schoenen:
Ik kocht deze witte Vans in Duitsland deze maand. Ik was zelf niet echt opzoek naar een nieuw paar schoenen, maar toen ik deze zag staan vond ik ze toch wel leuk voor de zomer. Ik besloot ze uiteindelijk te kopen, en ik ben blij dat ik dat gedaan heb!

DSCN5278

Dit waren mijn favorieten van deze maand, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

