Tip |AH Pasta Pesto|

Food, Tip

Hoi!

Een tijdje geleden kocht ik dit bakje Pasta Pesto salade bij de Albert Heijn als snelle maaltijd voordat ik aan het werk ging. Ik vond hem erg lekker en kocht er daarom gisteren weer een. Het leek mij daarom wel leuk om er een korte blogpost over te schrijven.

De pastasalade zit in een bakje en heeft een inhoud van 350 gram. Het hoofdingrediënt is de pasta in een wokkelvorm en groene pesto. Verder zitten er stukje courgette, (gedroogde)tomaat, zwarte olijf, basilicum, rucola, pijnboompitjes en kaasschilfers door de salade heen. Om de salade niet te droog te maken, zit er een beetje olie doorheen.

DSCN5648.JPG

Ik vind de pastasalade vooral smaken naar pesto, maar vanwege alle ingrediënten die er doorheen zitten smaakt elk hapje toch een beetje anders. Het is een lekkere pastasalade die je even snel kunt eten op de momenten dat je niet zoveel tijd hebt om het zelf te doen. Zo af en toe is dit erg makkelijk, maar ik zou je niet aan willen raden om dit te vaak te eten.

Ik was eerst bang dat ik niet genoeg zou hebben aan dit bakje, maar eerlijk gezegd kreeg ik het niet eens op en heeft mijn zusje de rest opgegeten. Een erg vullende pastasalade dus!

DSCN5654.JPG

Albert Heijn verkoopt nog meer van deze bakjes met andere soorten pastasalades. Daar ben ik ook wel benieuwd naar geworden!

Je zou de pastasalade in plaats van lunch ook kunnen serveren naast het avondeten, of bij een bbq met dit mooie weer.

Dit bakje kost €3,49.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Tip |AH Pasta Pesto|

Geef een reactie

