|Products I Bought More Than Once|

Beauty, Favorieten, Inspiratie

Hoi!

Terwijl ik op dit moment even een pauze neem van het leren voor mijn tentamens voor de aankomende twee weken, vond ik het wel leuk om een blogpost te schrijven. Ik heb op dit moment niet zo heel veel inspiratie, en kraak mijn hersenen behoorlijk hard, om iets origineels te verzinnen, toen ik even rondkeek in mijn slaapkamer. Ik ben een erg nieuwsgierig persoon, en probeer veel producten uit, maar er zijn toch een aantal producten die ik blijf gebruiken, en al een aantal keer opnieuw heb gekocht. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat deze blogpost gaat over mijn all-time favorieten.

DSCN5684.JPG

Om te beginnen ben ik erg groot van het Duitse merk ‘Balea‘. Een aantal keer in het jaar maak ik een uitstapje naar Duitsland, en dan kopen mijn familie en ik een voorraadje douchezeep, deodorant, bodylotion en andere verzorgingsproducten. De grote bruine fles op de foto is eigenlijk een badzeep, maar is ook dik genoeg om als douchegel te gebruiken. Deze flessen hebben we denk ik al meer dan tien keer gekocht, dus hij hoort zeker in dit rijtje thuis.

Het tweede doucheproduct wat ik al meer dan eens heb gekocht is de douchegel van Kneipp met watermeloen en munt geur. Ik vind hem heel erg lekker fris en vrolijk ruiken!

De Nivea Dubble Effect oog make-up remover gebruik ik nu denk al 6(!) jaar lang en ik heb tot nu toe nog steeds geen behoeften om een andere uit te proberen. Deze remover werkt gewoon heel erg goed en fijn voor zowel gewone als waterproof make-up.

De Lady Speed Stick is ook een product wat ik al meerdere keren heb gekocht. Ik koop deze deodorant bij de Afro-Indian market, waar ze meerdere geuren verkopen. Ik vind het een prettige deodorant en ze ruiken lekker.

De Purol Zalf Onguent is een product dat ik al jaren elke dag gebruik voor op mijn lippen. De zalf is lekker dik, blijft lang zitten en verzorgt goed.

Ik gebruik sinds december een foam en een gezichtscrème van het merk ‘Decubal‘. Ik vind de producten erg prettig werken voor mijn rode acné huid, dus ik gebruik sindsdien niets anders meer.

DSCN5686.JPG

Het parfum Loverdose van Diesel is een grote favoriet van mij. Ik grijp er bijna elke dag naar en heb ondertussen de helft van mijn tweede flesje al opgemaakt. De geur is prima te dragen voor zowel overdag als ’s avonds. Het is een vrouwelijke, maar stoere geur die vrij kruidig ruikt.

Het volgende product wat ik al vaker heb gekocht is de basecoat van Hema. Het is een prima ondergrondse voor je nagellak die ervoor zorgt dat je nagels niet verkleuren.

Ook het Hema wenkbrauw potloodje vind ik erg fijn. Aan het potlood zit een borsteltje wat ik heel handig vind, maar het fijnste vind ik vooral dat ik met dit potlood heel gemakkelijk kan doseren qua diepte van  kleur, omdat dit er gemakkelijk vanaf komt.

Een mascara die ik al heel vaak opnieuw heb gekocht is de Maxfactor 2000 calorie waterproof mascara. Deze mascara houd mijn wimpers de hele dag mooi in een krul, wat een gewone mascara bij mij niet doet.

Dan nog twee praktische favorieten, waaronder de watjes van Demake-up. Deze watjes hebben aan één kant een honingraad patroontje, zodat ze steviger zijn en niet uit elkaar vallen tijdens het weghalen van make-up. Ik koop vaak een actiepakket van 4 rollen, waar ik lekker lang mee kan doen.

Als laatste heb ik al twee keer deze nagelvijl gekocht bij DM van het merk P2. De vijl bestaat uit 6 verschillende stappen waarmee je je nagel goed en mooi kunt vormen en glad vijlen. Ik vind het vooral fijn dat de stappen erop staan die aangeven waarvoor ze dienen.

Dit waren een aantal producten die ik meer dan een keer gekocht heb! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “|Products I Bought More Than Once|

Geef een reactie

