|Zomer Shoplog|

Inspiratie, Nieuw, Shoplog

Hoi!

Tussen het leren voor de tentamens door heb ik even gewinkeld in Hoofddorp. Mijn zusje was geslaagd voor haar auto theorie en toen zijn we op een terrasje even wat gaan drinken en vervolgens een aantal winkels ingegaan. Het leek mij leuk om de aankopen die we hebben gedaan te laten zien in een blogpost!

Ik kocht dit shirtje met een kaki groene kleur bij de Primark. In het echt is de kleur iets anders dan op de foto, maar hij was erg lastig vast te leggen. Het shirt heeft een hele kleine V-hals, die bijna rond is wat ik erg mooi vind. Verder vind ik de mouwtjes ook erg leuk, omdat het lijkt alsof ze een klein stukje omgeslagen zijn. Ik heb veel zomerbroekjes met een printje erop, en dit shirtje kan ik daar gemakkelijk opdragen.
DSCN5705.JPG

Bij The Sting zijn we beide ook geslaagd. Mijn zusje kocht dit leuke donkerblauwe topje van Revelation met aan de onderkant franjes en ik het midden een baan met een graat patroon.
DSCN5708.JPG

Ik kocht dit grijs/blauw/wit gemêleerde shirt met de tekst ‘Adventure More’. De tekst is gemaakt van kleine glimmende balletjes, wat ik een erg leuk effect vind geven. De hals en de mouwen hebben een soort gevlochten randje. Ik vind het leuk om dit shirtje te dragen met een knoopje aan de zijkant, aangezien hij iets langer valt. Wederom is dit shirt van Revelation.
DSCN5716.JPG
DSCN5715.JPG

Verder kocht ik een bikini bij de The Sting van Pelagiza Ibiza. Ik zag het topje en die vond ik heel apart met het gevlochten detail. Later zag ik het broekje ergens anders hangen met hetzelfde oranje/witte printje erop, met daaronder nog een ander printje die ik ook erg leuk vond.
DSCN5722.JPG

Het hoofddoel was eigenlijk een shortje vinden voor mijn zusje en dat is uiteindelijk ook gelukt bij The Sting van het merk Anti Blue. Het is een mooie spijkerstof met lichte details.
DSCN5724.JPG

Verder kocht ik nog twee items bij Costes. Het eerste shirtje is wit met de tekst ‘Cobenhavn State Of Mind’. De tekst is gemaakt van rubber en aan de onderkant zitten twee kleine splits.
DSCN5734.JPG

Het tweede item is een topje met aan de voorkant wit/blauwe streepjes en knoopjes en de achterkant is een hele lichte doorschijnende witte stof.
DSCN5735.JPG

Als laatste kocht ik nog een beauty product, namelijk het nagellakje van Essence die Serena van Beautylab heeft ontworpen. Ik vond deze kleur erg leuk en lekker zomers!
DSCN5725.JPG

Dit waren mijn zomerse aankopen, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “|Zomer Shoplog|

Geef een reactie

