|Flora Lady’s Event|

Beauty, Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Gisteren ben ik met mijn moeder en zusje naar het Lady’s Event in Hotel Flora in Hillegom geweest. Een vriendin van mijn moeder stond daar met het merk ‘Optidee’ en we vonden het leuk om even langs te gaan.

Het event was van 14:00 tot 17:00 en wij kwamen rond 15:00 aan bij het hotel. Bij binnenkomst betaalde we €6,- p.p. en kregen we drie muntjes voor een high tea later op de middag. Vervolgens liepen we door naar de zaal. Er stonden allemaal tafels van uiteenlopende merken, zoals gelnagellak, sieraden, accessoires, make-up, drank en home-ware. Maar ook tafels waar je informatie kon krijgen over dieet, mediatie of kunst en een hoek waar je foto’s kon laten maken. Voordat we bij die tafels gingen kijken, zijn we eerst even naar de tafel van de vriendin van mijn moeder gegaan.

Thuis hebben we het een en ander van het merk Optidee, waaronder handoeken, washandjes, doekjes voor de ramen en kussenslopen. Het is een merk dat net als bijv. Tupperware op van die thuisavonden wordt verkocht. Dit keer bestelde mijn moeder er nog een hemdje en washandjes bij.
DSCN5765.JPG

Er stond ook een kraampje van ‘Oriflame’ een Zweeds make-up en verzorgings merk. De mevrouw bij de tafel had leuke acties op make-up, dus uiteindelijk kocht ik een balsem voor droge plekjes en een waterproof mascara voor €10,-.
DSCN5767.JPG

Verder stond er nog een tafel met leuke sieraden. Ik zag dit lieve blauwe armbandje met een pijl eraan, die ik heel erg mooi vind. Ik ben zelf niet zo van de sieraden, maar zoiets simpels en kleins vind ik toch wel erg leuk.
DSCN5772.JPG

Als laatste kregen we bij een tafel met producten van het merk ‘Jemako’ een uitprobeer tasje mee met een pad om je gezicht te reinigen. Je hebt alleen water nodig en kunt er ook make-up mee weghalen. Leuk om te testen!
DSCN5764.JPG

Nadat we een rondje hadden gemaakt, zijn we terug gegaan naar het begin van het hotel voor de high tea. Er was keuze uit koffie, cappuccino en thee. Daarnaast kreeg elk persoon een bordje met kleine hapjes. Erg leuk en lekker!
High Tea1.jpg

Uiteindelijk zijn we rond 16:45 weer naar huis gegaan. Ik vond het een leuke middag, maar vond het wel jammer voor iedereen daar met een tafel dat de opkomst niet zo groot was.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

