|Trend It Up – Nagellak|

Beauty, Nagellak

Hoi!

Het is alweer een paar weken terug, maar tijdens een dagje shoppen in Essen (Duitsland) kocht ik deze nagellak bij DM. Hij is van het merk ‘Trend It Up’ waar ik eigenlijk nog niet zoveel ervaring mee heb. Ik heb wel een mascara van het merk, en die vind ik fijn. Deze nagellak stond op een speciale kop van de Summer Rush lijn en is dus een Limited Editon. De vrolijke blauwe kleur trok mijn aandacht en ik besloot hem te kopen.

DSCN5789.JPG

De nagellak zit in een mooi stevig glazen potje met matte dop. De dop is prettig vast te houden, waardoor het aanbrengen van de lak gemakkelijk gaat. Ik vind het borsteltje erg fijn lakken. Hij is lekker breed waardoor de nagel in 2-3 stroken bedekt is met een kleurtje.
De lak dekt heel mooi in twee laagjes, en heeft een glanzende finish.

DSCN5780.JPG

Ik vind de nagellak erg mooi en vrolijk op mijn nagels! Ik krijg er een zomergevoel van en mijn huid lijkt er ook iets bruiner door. Uiteindelijk heeft de lak er vier dagen mooi opgezeten zonder topcoat.

De nagellak heeft helaas geen leuke naam, maar wordt aangegeven als nummer 010. Er zit 11 ml. nagellak in het potje en hij kost €2,25 wat ik een prima prijs vind!

Xoxo Saspiration

4 gedachtes over “|Trend It Up – Nagellak|

Geef een reactie

