Oreo |Strawberry Creme|

Food

Hoi!

Een tijdje geleden had Jamin een actie met Oreo’s, waarbij ik de Cinnamon Cookie variant kocht, maar ook deze rol met aardbeien smaak! Ik heb deze Oreo’s laatst uitgeprobeerd en vandaag vertel ik je wat ik ervan vind.

Ik was vooral nieuwsgierig naar de fruitsmaak, omdat ik nog niet eerder een Oreo heb gegeten die gecombineerd werd met een fruit.
De Oreo’s zijn verpakt in een rol en hebben het originele koekje met daar tussen een licht roze crème.

DSCN5871.JPG

Toen ik de verpakking opende kwam er meteen een sterke aardbeiengeur uit. De geur doet mij denken aan van die Liga Melkbreak koekjes!

Ik vind de Oreo’s niet verkeerd, maar ik vind de smaak van de aardbeiencrème iets te chemisch, en daardoor vind ik de smaken van de koek en de crème op de een of andere manier niet zo goed bij elkaar passen. Ik zou ze niet nog een keer kopen, maar ik vond het leuk om te proberen.

Een rol met 11 Oreo’s kost bij Jamin €2,-.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

