Oriflame |Tender Care Protecting Balm|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over de Tender Care Protecting Balm van het merk Oriflame. Oriflame is een Zweeds merk en is niet bij de drogist te koop. Er zijn veel mensen die deze producten verkopen op georganiseerde avonden en op verschillende events. Je kunt het merk wel online kopen. Ik kocht deze balsem op een Lady’s event in Hillegom.

Ik heb nog niet veel van Oriflame uitgeprobeerd. Mijn moeder krijgt elk jaar een limited edition handcrème en die zijn erg fijn! Op het event waren verschillende producten uitgestald, maar deze balsem sprak mij erg aan. Voor de prijs van €5,- nam ik hem mee.

De balsem zit in een ei-vormige plastic verpakking van 15 ml, waar de dop vanaf gedraaid kan worden. De balsem bevat bijenwas en plantaardige oliën en heeft daardoor een gelige kleur.

DSCN5825.JPG

De Protecting Balm kun je gewoon op je lippen gebruiken, maar ook op het gezicht, de nagelriemen of andere droge, geïrriteerde plekjes. De balsem is transparant op de huid en geeft een lichte glans. Het is een zachte structuur die op je vingers smelt. De balsem is wat mij betreft helemaal geurloos.

DSCN5836.JPG

Ik vind de balsem prettig in gebruik, en smeer vooral mijn lippen ermee in. Als ik het aanbreng merk ik meteen dat mijn lippen zachter en gladder worden en het trekkerige gevoel verlicht wordt. Het is een prima balsem die je gemakkelijk mee kunt nemen in je tas. Het enige nadeel vind ik dat de opening waar je je vinger in doet om de balsem te pakken erg klein en diep is, waardoor ik er snel met mijn nagel in ga zitten, wat ik niet zo hygiënisch vind.

De Protecting Balm kost normaal €10,- wat ik best hoog vind voor een lippenbalsem. Ik zou hem daarom denk niet opnieuw kopen, maar voor de prijs van €5,- vond ik het leuk om hem uit te proberen.

Voor meer informatie over de ingrediënten kun je kijken op de website van Oriflame.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

