Lovea |Tequila Sunrise Showergel|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over een douchegel van het merk ‘Lovea’. Ik ken het merk van de zonnebrandcrème die ik wel eens bij De Tuinen en Etos heb zien staan, maar ik wist niet dat ze er ook andere producten van hadden totdat er een aparte display in De Tuinen stond. Er stonden verschillende zomerse douchegels, maar ik ging voor de Tequila Sunrise, omdat hij ruikt naar perzik!

DSCN5584.JPG

Op de fles staat:
Laat u verleiden door uw favoriete mix die uw huid respecteert dankzij de ultra-innovatieve formule LOVEA NATURE! De een unieke samenstelling zonder sulfaat en parabenen reinigt uw huid. De douchegel Tequila Sunrise verkwikkende is licht en zonovergoten dankzij de zeer sappige perzikgeur. Ga op reis zodra u ’s ochtends in de douche stapt!

DSCN5969.JPG

De douchegel zit in een fles van 200 ml. en heeft een oranje kleur. Tijdens het douchen komt de perzikgeur goed naar voren, waardoor ik een zomers en vrolijk gevoel krijg. De geur is aangenaam en niet te sterk. Wanneer ik de douche uitstap is de geur van de perzik vervlogen, dat vind ik wel jammer. Dit merk ik minder als ik alleen mijn handen ermee was, dan blijf ik de perzik nog lang ruiken.

Aangezien er geen sulfaten in de douchegel zitten, schuimt hij wat minder dan ik gewend ben bij een douchegel, maar dat vind ik niet erg. Er zitten ook geen parabenen in de douchegel. De douchegel maakt mijn huid goed schoon, en ik heb naderhand geen droog gevoel, erg prettig!

Je kunt de Lovea Douchegels kopen bij o.a. De Tuinen voor €5,49.
Voor meer informatie over Lovea raad ik je aan om even op de website te kijken.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

