Tip |School Agenda’s 2016-2017|

Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

De zomervakantie is nog niet eens begonnen, maar ik heb mijn agenda voor volgend schooljaar alweer klaarliggen op mijn bureau. Dat wil niet zeggen dat ik nu al zin heb om weer aan de bak te gaan, maar een agenda kopen vind ik altijd wel leuk om te doen.

Een tijdje geleden liep ik door de Bruna, en toen zag ik leuke agenda’s liggen. Ik nam er een foto van, omdat ik ze erg leuk vond, maar toch nog even verder wilden kijken. Uiteindelijk bleef mijn voorkeur toch uitgaan naar de agenda’s die ik had zien liggen, en was de laatste taak nog om de leukste uit te kiezen.

De agenda’s zijn van het merk ‘Awesome Girls’, wat ik een hele leuke naam vind!
In totaal lagen er zes agenda’s met allemaal een vrolijk en zomers uiterlijk. Uiteindelijk vond ik deze drie het leukste, en ben ik voor de blauwe agenda met ananasjes gegaan.

Awsome Girls - 100% Sugar.png
DSCN6008.JPG

De bladzijdes in de agenda zien er elke keer een beetje anders uit. Sommige pagina’s zijn wit met kleine ananasjes, ijsjes, stippen en broccoli met gezichtjes. Andere hebben pagina’s hebben een kleur en een leuke tekst. Ik vind de variatie daarin erg leuk.
Verder zijn er nog speciale pagina’s:
-Ruimte om je rooster op te plakken
-Voor een nieuwe maand begint, is er een pagina waarop een maandplanner staat
-Plek voor notities
-Mini coupons met teksten die je uit kunt delen
-Een lijst met dingen die je beter wilt doen in 2017
-Diy bookmarks die je uit kunt knippen
-Aparte bladzijde voor een to-do list

DSCN6012.JPG
DSCN6015.JPG
DSCN6010.JPG

De agenda heeft een formaat van 10×15 cm. en is daardoor lekker makkelijk mee te nemen in je tas. De kaft van de agenda is bewegelijk, maar wel stevig. Aan de buitenkant zijn de bladzijdes vel oranje wat ik een leuk detail vind.
Verder heeft de agenda een klein zwart lintje waardoor je snel bij de juiste week kunt komen.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe agenda en hoop er volgend schooljaar veel plezier van te hebben.

De agenda kost €8,95 wat ik een prima prijs vind en te koop bij Bruna.

Xoxo Saspiration

 

4 gedachtes over “Tip |School Agenda’s 2016-2017|

  1. Haha, ik heb echt een hele grote agenda verslaving. 🙂
    Die van jou is ook gaaf! Ik zag hem pas geleden in de winkel liggen. Ik heb alleen al een agenda gekocht (waar ik trouwens ook helemaal obsessed mee ben, maar dat is een ander verhaal), dus jammer genoeg kan ik deze niet meer kopen. Hoewel ik dat met alle plezier alsnog zou doen, heb ik er twee! 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

