Emmi |Caffè Latte Macchiato|

Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Vorige week stond ik tijdens het werken bij de Albert Heijn bij de zuivelafdeling. Ik had de afdeling al een tijdje niet gevuld, maar ondertussen waren er een aantal nieuwe producten bij gekomen, waaronder deze ijskoffie.

De caffè latte is van het merk ‘Emmi’ (een melkproducent in Zwitserland). In de AH was keuze uit twee varianten: Cappuccino of Macchiato. Ik ging voor de Macchiato, omdat ik hem als warme drank erg lekker vind, en erg benieuwd was of ik hem koud ook lekker vind.

De ijskoffie zit in een plastic beker, met een deksel waar een gaatje in zit om uit te kunnen drinken. Daartussen zit nog een plasticje waarop staat wat je moet doen. Het belangrijkste is eigenlijk dat je van te voren even schud, het plastic verwijderd, en daarna de deksel erop doet.

DSCN5960.JPG

De ijskoffie heeft door het schudden een klein schuimlaagje gekregen.
Ik heb op de foto hieronder de ijskoffie in een glas geschonken om een beter beeld te geven over hoe het eruit ziet.

DSCN5963.JPG

Ik vind de ijskoffie erg lekker! Ik proef de smaak van de Arabica bonen goed en hij heeft een lekker romige structuur. De ijskoffie is niet te sterk, maar geeft je wel een oppepper en is verfrissend. Ik dronk hem op een warme dag, dus de koude koffie deed mij wel goed, ik had er naderhand nog ijsklontjes aan toe kunnen voegen om hem nog koeler te maken. Ja, deze ijskoffie vond ik erg lekker en ga ik zeker nog eens kopen.

Er zit 230 ml. ijskoffie in de beker en kost €1,69.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Emmi |Caffè Latte Macchiato|

Geef een reactie

