|MonthSpiration Juni|

Inspiratie, MonthSpiration

Hoi!

De maand juni is alweer voorbij en dat betekend een nieuwe monthspiration blogpost! Juni bestond voor mij vooral uit leren voor de tentamens, en het behalen van mijn propedeuse! Tussendoor heb een boekenserie uitgelezen, met een vriendin lekker eten gemaakt, m’n nagels gelakt en een prettige olie gebruikt.

Zwitsal Baby Olie
Deze maand heb ik veel gegrepen naar de baby olie van Zwitsal. Ik vind het een erg prettige olie om mijn hele lichaam mee in te smeren. Het is geen olie die vies aanvoelt en blijft plakken, en hij ruikt ook nog eens heel lekker. Ik vind het vooral fijn om mijn benen ermee in te smeren na het scheren.

Trend It Up Nagellak
Ik heb deze maand niet veel zin en tijd gehad om mijn nagels te lakken, dus dat heb ik één keer gedaan met deze blauwe nagellak van Trend It Up. Ik vind hem heel erg leuk en vrolijk en de kwaliteit vind ik verassend goed voor een fijn prijsje.
DSCN5780

Food
Ik maakte samen met een vriendin hele lekkere toetjes in een glas. Het toetje bestond uit laagjes van Bastogne koek, Griekse yoghurt en stukjes mango een erg lekkere combinatie.DSCN5932

Daarnaast maakten we ook een kleine snack met banaan, pindakaas en chocolade. Super makkelijk en snel klaar. Ik heb ze daarna nog drie keer gemaakt, dus dit was zeker een favoriet deze maand.
DSCN5940


DSCN6078.JPG
De Selectie boekenreeks van Kiera Cass
Voor Kerstmis kreeg ik als cadeau een box met drie boeken van de Selectie serie geschreven door Kiera Cass. Ik heb deze maand alle drie de boeken gelezen, en ik kan niet wachten om de volgende te lezen.
Het verhaal gaat over een meisje genaamd America die oud genoeg is om aan de Selectie mee te mogen doen, waarbij ze met nog 34 andere meisjes in het paleis mag wonen en daar het hart van prins Maxon te winnen. America heeft daar helemaal geen zin in, want thuis heeft ze stiekem al iemand, en prins Maxon vind ze maar een verwende kwal. Ze is daarom ook vastberaden om zich er niet voor in te schrijven, maar door het een en ander wordt ze toch overtuigd, en gekozen om naar het paleis te komen.
Als ze daar eenmaal is leert ze een andere Maxon kennen dan ze had verwacht, en groeit er een speciale band. Terwijl ze in het paleis verblijft zijn er telkens gebeurtenissen waardoor ze twijfeld aan de keuzes die ze heeft gemaakt, en heeft het verhaal steeds een andere wending.

De boeken lezen lekker door, en het verhaal is gemakkelijk te begrijpen. Ik kan mijzelf erg goed inleven in de hoofdpersoon, waardoor het verhaal alleen maar echter wordt. Echt een aanrader!

Muziek
Ik hoorde dit liedje deze maand op tv en de dag erna op de radio. Ik vind het een vrolijk en zomers nummer. Ook al kan ik niet verstaan wat hij zingt, het blijft toch in mijn hoofd zitten.

Ook het nummer Me Too van Meghan Trainor vind ik erg leuk om te luisteren.

Dit waren mijn favorieten van de maand juni! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en dat je er misschien iets van inspiratie uit hebt kunnen halen.

Xoxo Saspiration

 

 

3 gedachtes over “|MonthSpiration Juni|

Geef een reactie

