Shoplog Amsterdam |Stradivarius, Monki, Urban Outfitters|

Inspiratie, Nieuw, Shoplog

Hoi!

Donderdag 30 juni heb ik samen met Carmen een dagje geshopt in Amsterdam. Carmen moest voor een half uurtje naar school, dus plande we er een shopsessie aan vast! Ik heb een aantal shirtjes gescoord en nog twee andere dingen, dus leek het mij leuk om ze te laten zien in een blogpost!

Ik begin met de items die ik bij Stradivarius heb gekocht. Deze winkel zit nog niet zo heel lang in Amsterdam en ik was er dus ook nog niet eerder geweest. Wel had ik een aantal leuke dingen gezien op de website (deze heb ik laten zien in mijn Summer Wishlist) en wilde daarom heel graag een kijkje nemen. Ik kan je nu al vertellen dat het een leuke winkel is met leuke prijzen!

Ik zag dit wit/zwart gestreepte shirt (love streepjes!!) met een goude balk en witte tekst op de borst. Hierop staat: If It Was Easy, Everyone Would Do It. Ik vind teksten niet altijd leuk, maar deze vond ik wel inspirerend. Hij was €9,95.
DSCN6036

In de uitverkoop zag ik dit shirtje liggen met pailletten in de vorm van een mond. Ik vind dit shirt leuk voor een feestje! Hij was €7,99.
DSCN6037

Het laatste shirtje dat ik bij Stradivarius kocht was dit rode shirt met op de voorkant een zakje en de achterkant helemaal gedetailleerd met een bandana print. Een beetje kleur in m’n kast, lekker vrolijk! Hij was €5,99.
Shirt Stradivarius

Als laatste kocht ik deze rugtas bij Stradivarius die ik toevallig op mijn wishlist had staan. De rugtas heeft een flap met drukknopje en rits waardoor hij goed dicht kan. Op de voorkant zit een extra zakje met leuk kwastje aan de rits.
Hij was ook in de uitverkoop voor €19,95.
DSCN6054.JPG

Verder heb ik nog twee T-shirts bij Monki gekocht. De vorige keer dat ik daar was had ik een heel fijn basic shirt gekocht, dat ik er nu nog twee bij heb genomen. Een grijs met wit gemêleerd shirt en een zwart met witte strepen. Beide waren ze €10,-
DSCN6041.JPG
DSCN6045.JPG

Als laatste kocht ik nog twee andere dingen. Bij Stradivarius hebben ze ook hele leuke interieur spullen en notitieboekjes. Ik kocht hier het oud roze kleurige boekje met namen van steden erop. Deze was €2,99.

Bij Urban Outfitters kocht ik dit kleurboek. Ik ben de afgelopen week begonnen met kleuren in een boek voor volwassenen en toen ik dit boek zag werd ik helemaal enthousiast vanwege het thema ‘Enchanted Forest’, omdat ik nu de serie Once Upon A Time volg. Hij kost €10,-.

DSCN6058.JPG

Dit waren mijn aankopen in Amsterdam! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Shoplog Amsterdam |Stradivarius, Monki, Urban Outfitters|

Geef een reactie

