|Shoplog Antwerpen|

Inspiratie, Shoplog

Hoi!

Dinsdag 5 juli ben ik met mijn zusje en Carmen een dagje naar Antwerpen geweest! De Thalys had een aanbieding op de treinkaartjes, dus vonden we het leuk om een dagje weg te gaan! Wat we die dag allemaal gedaan hebben kun je lezen in mijn blogpost ‘Een dagje Antwerpen’. Mijn zusje en ik hebben samen nog best wel wat items gekocht, dus leek het mij leuk om de aankopen te laten zien in een blogpost!

Ik begin met een item die mijn zusje heeft gekocht bij Pimkie. Ze houd heel erg van de tribal en aztec print, dus dit shirtje kwam meteen in haar zicht. Aan de onderkant van het shirt zit een lichte witte stof, waardoor het lijkt alsof je er nog een blousje onder draagt. Op de achterkant zit een kleine rits, wat ik een leuk detail vind. De prijs was €19,99.
DSCN6151.JPG

Vervolgens zag mijn zusje dit leuke shirtje bij The Sting. Het is wit/creme shirt met licht doorschijnende lijntjes erin verwerkt. Het verenpatroon vind ik erg lief. Hij was €19,99.
DSCN6154.JPG

Verder kochten we allebei nog wat items bij de winkel Springfield. Ik kende deze winkel niet en van buitenaf zag het ernaar uit alsof het een winkel was voor mensen met een dikke portemonnee, maar oordeel een boek niet op zijn kaft, het is juist een hele leuke winkel! De prijzen zijn prettig en ik vond er veel leuke kleding hangen.

Ik kocht hier een blauwe top met een dubbel bandje en beneden loopt de stof uit, waardoor het zwiert. Het patroon van de top is lekker zomers, want het zijn een soort van zwembanden met wit en lichtblauw. De prijs was €9,99
DSCN6129.JPG

Daarnaast kocht ik ook dit zwart/wit gestreepte topje, waarbij de zijkant langer naar beneden loopt. Ik vind dit gewoon makkelijk om in mijn kast te hebben en erg leuk staan. Deze kost €12,99
DSCN6138.JPG

Mijn zusje kocht bij Springfield deze top met wederom een tribal print. Hij is een beetje cropt en bevat leuke details. Er zitten aan de onderkant kleine balletjes en de achterkant heeft een soort split. Hij kost €7,99.DSCN6139.JPG
DSCN6146.JPG

Het laatste kledingstuk hebben we allebei gekocht. Het is een lightwash demin short met een leuke detail in de zakken. De shortjes kosten €24,99 per stuk.DSCN6187.JPG

Bij de Delhaize supermarkt hebben we ook nog wat leuke dingen gekocht. We vonden daar twee aparte chips smaken, die we graag wilden uitproberen. De grote zak heeft Heinz tomaten ketchup smaak en de kleine heeft augurken smaak. Verder kochten we een flesje Arizona drinken met Watermeloen smaak en een reepje Belgische chocolade met praline erin, erg lekker!
DSCN6201.JPG

In de supermarkt kocht ik ook een mascara van het merk ‘Covergirl’. Ik heb dit merk wel eens voorbij zien komen in shoplogs van Amerikaanse Youtubers, maar nu zag ik ze ineens in de supermarkt hangen. Ik besloot een waterproof mascara te kopen om eens uit te proberen.

Daarnaast kocht ik twee producten bij The Body Shop. Het eerste product is een foaming wash met Aloe Vera om mijn gezicht mee te reinigen. En het tweede product is een Body Butter met een heerlijke geur!DSCN6206.JPG

Verder zijn we nog even bij de Standaard boekhandel wezen kijken. Ik vond daar deel vier van de Selectie serie, die ik heel graag wil lezen. En ik kocht ook een pak met kleurpotloden die ik graag wilden kopen voor een kleurboek die ik laatst kocht.DSCN6207.JPG

Mijn zusje kocht dit fotolijstje bij Zara Home. Ik vind het erg leuk dat het een beetje een ‘oude’ look heeft. Het doet mij denken aan het strand, en Curacao waar die gekleurde huisjes staan.
DSCN6211.JPG

Als laatste kocht ik nog een kaars bij Dille & Kamille met de naam Summer. De kaars ruikt naar Aloe, stro en komkommer. Ik ruik vooral de komkommer, waardoor het een lekkere frisse, maar niet overheersende geurkaars is.DSCN6217.JPG

Dit waren alle aankopen van mij en mijn zusje. Ik hoop dat je het leuke vond om te lezen.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “|Shoplog Antwerpen|

Geef een reactie

