|Kneipp| Limited Edition – Velvet Touch

Beauty

Hoi!

Laat ik maar met de deur in huis vallen; ik ben een Kneipp fan. Ik heb een aantal blogpost geschreven over verschillende Limited Editions die Kneipp heeft uigebracht, en vandaag ga ik daar gewoon weer mee verder. Laatst liep ik samen met mijn moeder door de Dio te neuzen, toen ik weer twee nieuwe Limited Edition douchegels zag staan. Eentje met de geur Cocos en Monoi olie en ook een douchegel met de geur Abrikozenmelk en Marulaolie.

De laatste sprak mij het meeste aan vanwege de abrikozen geur die ik erg lekker vind. De cocos variant vond ik niet zo lekker ruiken, maar ik ben dan ook geen fan van cocos, dus dat is bij iedereen persoonlijk.

DSCN6266.JPG

Op de achterkant van de douchegel staat:
De Kneipp creme douche Velvet Touch brengt de zon in je badkamer. Hoogwaardig arbrikozenmelkextract en natuurlijke marulaolie maken de huid fluweelzacht en beschermen haar tegen uitdroging. Ervaar het gevoel van de eerste warme zonnestralen op je huid door de zacht fruitige geur. Een studie bevestigt dat de natuurlijke vochtbalans van de huid 24 uur in stand wordt gehouden.

DSCN6262.JPG

De douchegel heeft een witte melkachtige kleur en de substantie is iets dikker dan ik gewend ben bij een douchegel. Ik vind de douchegel heerlijk ruiken, lekker fruitig en zeperig. De geur doet mij denken aan Yoki drink of andere melkdranken met fruitsmaak, wat ik wel grappig vind. De zeep schuimt niet heel erg, maar dat vind ik geen probleem. Na het douchen ruik ik nog een lichte abrikozen geur en mijn huid is niet droog. Ik kan niet zeggen dat ik een fluweelzachte huid heb, maar mijn huid voelt prettig aan. Ik vind het een erg lekkere douchegel en als ik hem nog eens tegen kom zou ik hem zeker opnieuw kopen.

Er zit 200 ml. douchegel in de tube en was bij de Dio afgeprijst voor €3,99 en bij het Kruidvat is hij te koop voor €5,49.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “|Kneipp| Limited Edition – Velvet Touch

Geef een reactie

