What A Melon |Watermelon Water|

Lifestyle, Review

Hoi!

Als vakkenvuller bij de Albert Heijn heb je snel door wat voor nieuwe producten er bijkomen in het schap. Zo ook laatst weer, toen ik deze pakjes met watermeloen water zag staan en nog niet eerder voorbij had zien komen. Ik werd helemaal enthousiast, want ik vind watermeloen erg lekker, dus besloot ik het meteen na werk te kopen.
Het watermeloen water zit in een kartonnen pakje van 330 ml en heeft een stevige draaidop waar je gemakkelijk uit kunt drinken. Op de zijkant van het pakje staat dat de drank uit 98% watermeloensap en 2% citroensap bestaat. De drank is niet gemaakt uit concentraat en zonder toegevoegde suikers. Verder zitten er geen stukjes of draadjes in.
Op de verpakking wordt aangegeven dat de drank een goede dorstlesser is en heel geschikt om te drinken tijdens sport.

DSCN6333.JPG
DSCN6349.JPG

Ik heb het watermeloen water van te voren even geschud en in een glas geschonken om een beter beeld te geven. De drank oogt wat oranje van kleur, terwijl ik zelf meer een rood/roze kleur had verwacht. Toch vind ik het er wel lekker uitzien!

Helaas vind ik de smaak heel erg tegenvallen. Het smaakt licht naar watermeloen, maar er zit een hele vreemde nasmaak aan die overheerst, waardoor ik het niet lekker vind. Ik heb mijn vader en moeder (groenteboeren) de drank ook even laten drinken, en zij vinden hem ook niet lekker. “Alsof er een rotte meloen doorheen zit”, kreeg ik te horen.
Jammer, ik had echt op een heerlijke verfrissende zomerdrank gehoopt, maar ik ben bang dat ik hem niet nog eens koop..

Een pakje What A Melon kost €1,69 en is te koop bij Albert Heijn (To Go).

Xoxo Saspiration

4 gedachtes over “What A Melon |Watermelon Water|

Geef een reactie

