|Toost Foodtruck Festival|

Food, Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Vorige week zaterdag ben ik weer naar een Foodtruck Festival geweest. Ik vind dit soort festivals erg leuk, omdat er ten eerste lekker eten is, maar het is ook gewoon erg gezellig.
Dit keer ben ik met mijn zusje en Carmen naar ‘Toost Foodtruck Festival’ in Hoofddorp geweest.

We kwamen aan rond 19:00 en toen was het festivalterrein al gezellig druk met mensen. Er werd live muziek gespeeld en er stonden overal stoeltjes en tafeltjes waar je lekker kon zitten. We zijn eerst even een rondje gaan lopen langs alle Foodtrucks om te kijken wat ze verkochten en vervolgens zijn we muntjes gaan halen. Eén muntje kostte €1,25 en het meeste eten was rond de 3-4 muntjes.

20160709_202646.jpg

Alle drie vonden we de Nacho’s er heel lekker uitzien, dus die namen we als eerste.
De truck was van ‘Magneet’ en ze maakten ook wraps met zalm of vega.
De nacho’s kwamen net uit de oven en waren bedekt met chili saus, guacamole, zure room, tomaten, mais en kaas. We vonden ze erg lekker!
Magneet Nacho's.jpg

Na de nacho’s hadden we nog steeds wel trek, dus namen we vervolgens een crêpe van Bubu met boter en poedersuiker. Ze werden voor onze neus gemaakt, dus ze waren goed heet en ze smaakten goed!
IMG_1038.JPGCrepes.JPG

Als afsluiter namen we nog een toetje van de foodtruck ‘Fiona’s Baking Avenue’. Carmen nam de Lemon Curd en ik deelde samen met mijn zusje een Tiramisu. Ik vond de Tiramisu niet zo heel bijzonder en vrij klein voor wat we ervoor betaald hebben.
20160709_201006.jpg

Andere foodtrucks maakten:
Verschillende soorten curry
Friet
Broodje hamburger, worst of hotdog
Chicken Wings
Suikerspin

Qua drinken was het een beetje standaard. Je kon gewoon fris, bier, wijn en sap krijgen. Jammer, ik had wat specialere drankjes verwacht, zoals cocktails, smooties en homemade lemonade.

IMG_0959.JPG

Na de toetjes hebben we nog even naar de live muziek geluisterd, selfies gemaakt en gekletst en zijn daarna weer richting huis gegaan.

Ik vind het erg leuk dat er steeds meer Foodfestivals worden georganiseerd! Ik ga er graag heen, om eens wat nieuws uit te proberen of te genieten van eten wat ik heel erg lekker vind. Ik vind het gezellig en er hangt altijd een vrolijke en prettige sfeer als iedereen samen eet. De live muziek erbij vond ik er heel leuk bij en dat maakten Toost nog levendiger. In Augustus is er weer een Foodtruck festival in Hoofddorp genaamd Rrrollend Hoofddorp waar ik hopelijk ook een kijkje kan nemen.

Ben jij al eens naar een foodfestival geweest?

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “|Toost Foodtruck Festival|

Geef een reactie

