TBS |Japanese Cherry Blossom| Body Cream

Beauty

Hoi!

Twee weken geleden heb ik gezellig een dagje geshopt in Antwerpen. Ik ben daar onder andere goed geslaagd bij The Body Shop. Deze winkel heeft heerlijke producten, waarvan ik toch wel het meest fan ben van de body creams en lotions. Dit keer kocht ik de Japanese Cherry Blossom body cream uit de Voyage Collection.

Ik kende de Japanese Cherry Blossom geur al wel wat langer, omdat mijn zusje daar een parfum van heeft. De body cream zit in een stevige pot met draaideksel en heeft een vrolijke uitstraling. De verpakking is anders dan de meeste body creams die The Body Shop verkoopt, maar dat vind ik wel leuk. Wanneer je de deksel open draait, ruik ik meteen een hele lekkere crèmige kersen geur.

DSCN6408.JPG

De body cream heeft in de pot een dikke structuur, maar op de huid smelt het als het ware in een luchtige dunne crème. Je hebt heel weinig nodig voor een groot oppervlakte, want hij smeert goed uit. Ik vind het heel prettig dat de crème snel intrekt en mijn huid meteen zacht maakt.

De crème verandert een beetje van geur wanneer ik hem op mijn huid insmeer naar een cassis geur, wat ik wel grappig vind aangezien dat wordt gemaakt van zwarte bessen. Toch ruik ik ook nog licht de kersenbloesem erdoorheen, wat mij ook doet denken aan fruitige melkdrank. De geur blijft voor een lange tijd hangen, maar is niet storend.

DSCN6413.JPG

Ik vind de body cream prima te gebruiken op de warmere dagen, omdat hij zo snel intrekt. Ook laat hij geen vettig op plakkerig laagje achter, wat ik heel fijn vind.

Er zit 200 ml body cream in de pot en kost €18,-. Dit vind ik best een hoge prijs voor een body cream, maar bij de achterliggende gedachten dat ik er heel lang mee kan doen, en je weinig nodig hebt, vind ik het iets minder pijnlijk.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “TBS |Japanese Cherry Blossom| Body Cream

Geef een reactie

