|Summer Essentials 2016|

Essentials, Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Terwijl de bbq luchten door het open raam komen, kinderen en volwassen Pokemon Go aan het spelen zijn, de zon een goude gloed begint te krijgen, en het dus echt zomer is, vond ik het wel tijd om een blogpost te wijden aan mijn Summer Essentials!

In deze blogpost laat ik zien welke items en producten ik graag gebruik in de zomer en misschien kun je er een beetje inspiratie uit halen.

DSCN6472.JPG

Ik begin met zonnebrand, want dat vind ik een heel belangrijk product (het hele jaar door eigenlijk wel). Ik gebruik meestal een zonnebrand met factor 30 of hoger en geef de voorkeur aan een lekker ruikende variant zoals Hawaiian Tropic – Silk Hydration. Ik kocht deze zonnebrand in Engeland bij Boots. Verder vind ik Australian Gold of Nivea ook erg fijn.

Qua gezichtsverzorging houd ik het heel minimaal. Ik gebruik een gezichtscrème van Decubal en twee crèmes die de huidtherapeut heeft voorgeschreven. Wanneer ik weet dat ik voor een lange tijd buiten loop, smeer ik mijn gezicht in met een parfumvrije zonnebrand van Louis Widmer.

Op dit moment gebruik ik een Gillette Venus Swirl scheermesje met een beweegbare bal. Om het mesje heen zit een serum waardoor je nog beter over je lichaam kunt glijden. Ik vind hem prima werken, maar vind wegwerp scheermesjes ook prima.

Mijn haar was ik op dit moment met Andrelon Kokos Boost shampoo. Ik ben gewoonlijk niet zo’n fan van kokos geur, maar deze vind ik wel lekker. Hij is bedoeld voor fijn haar en geeft volume.

Wanneer het warm weer is of als ik mijn haar uit mijn gezicht wil hebben, maak ik het vast met een Invisiboble elastiekje. Dit zijn mijn favoriete elastiekjes en ik raak ze minder snel kwijt dan gewone.

DSCN6478.JPG

Ik gebruik voornamelijk een deodorant stick van Secret, maar wissel ook wel eens af met een deospray van Balea. Het is maar net waar mijn zin naar staat en hoeveel ik transpireer op een dag.

Op het gebied van parfum, vind ik het lekker om fruitige lichte geurtjes te dragen. Zo vind ik de Watermeloen body spray van Balea erg lekker, maar ook Daisy van Marc Jacobs is een luchtje wat ik graag draag in de zomer.

Mijn dagelijkse make-up bestaat uit een waterproof Mascara van Covergirl die ik laatst kocht in Antwerpen, en ik vul mijn wenkbrauwen een beetje in met een wenkbrauwpotloodje van Hema.

DSCN6480.JPG

Verder vind ik het erg leuk om mijn nagels een vrolijk kleurtje te geven. Mijn favoriete nagellak merk is Essie en die gebruik ik dan ook het meest. Op mijn teennagels lak ik bijna altijd ‘Fiji’ een heel licht roze kleur die bijna neigt naar wit. Hierdoor lijken mijn voeten iets bruiner, wat ik erg leuk vind. Op mijn vingernagels varieer ik met kleurtjes, de ene keer vel roze, de andere keer licht blauw. De blauwe kleur van Trend It Up vind ik erg mooi en blijft lang goed zitten!

Mijn ogen bescherm ik met een zonnebril die ik dit jaar bij The Sting kocht. De bril heeft spiegelglazen en zilveren omlijning met gouden details. Hij zit erg prettig op mijn neus en achter mijn oren, en irriteert niet wanneer ik hem wat langer draag.

De laatste drie zomer essentials zijn natuurlijk lekkere luchtige en vrolijke kleding, een goed boek en een koel drankje in de hand.

Ik wens je een hele leuke en fijne zomervakantie! Geniet ervan!

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “|Summer Essentials 2016|

Geef een reactie

