|Bloomings – Brewed Black Tea|

Dranken

Hoi!

Afgelopen week ben ik even langs de Action gegaan samen met mijn moeder om een leuk cadeau samen te stellen voor een vriendin van haar. Het is echt een aanrader om daar even langs te gaan, wanneer je een cadeau wilt geven, want ze hebben er hele leuke interieur spullen en andere items waar je misschien eerst niet aan zou denken.

Nadat we het cadeau hadden samengesteld, heb ik ook nog even gekeken bij het pad met eten en drinken. Ik vind het altijd wel leuk om even te kijken wat voor producten ze verkopen, die je normaal niet vind in de supermarkt. Bij het schap met frisdrank vond ik dit blikje ice tea, waar ik gek op ben, dus besloot ik het te proberen.

DSCN6596.JPG

De Ice Tea – op het blikje staat Brewed Black Tea – is van het merk ‘Bloomings’. Ik heb op internet opgezocht waar het merk vandaag komt, maar de website werkt niet. Wel kan ik op de Facebookpagina vinden dat ze sinds 2015 bestaan. Verder zijn er twee smaken te koop: Apple, Lemon & Lavender óf Peach, Lemon & Orange Blossom. In beide dranken is geen koolzuur toegevoed. De laatste smaak kocht ik.

DSCN6591.JPG

Ik vind de vormgeving van het blik heel erg leuk en vrolijk! Op de voorkant is een kopje getekend waar de smaak van de ice tea in staat en uit het kopje komt een soort tak met bloementjes, schijfjes citroen en perziken eromheen.
Op de achterkant staat een kleine tekst en een tip om hem lekker koud te drinken.

Ik heb de tip opgevolgd en het blikje eerst even in de koelkast gezet. Vervolgens heb ik de ice tea in een groot glas geschonken en nog ijsklontjes toegevoegd.

DSCN6600.JPG

De ice tea heeft een mooie bruin/oranje kleur zoals ik gewend ben van andere merken. Toen ik het blikje opende kwam meteen de bekende ice tea geur naar boven en rook ik vooral perzik. Ik vind de smaak van de ice tea daaraan tegen erg tegenvallen. Het is lastig voor mij om te omschrijven, omdat de ice tea bijna geen smaak heeft. Ik proef heel licht ergens wel een thee smaakje, maar dat is meteen weg wanneer ik het doorslik. De perzik en citroensmaak kan ik eigenlijk niet terugvinden en de oranjebloesem ervaar ik ook niet. Ik dacht eerst dat de ice tea wat verdund was vanwege de ijklontjes, maar in het blikje smaakt hij eigenlijk ook niet anders. Ik vind het erg jammer, want ik had er wel meer van verwacht.

Je kunt de Bloomings Brewed Black Tea kopen bij Action en Deen voor €0,49. Er zit 330 ml. ice tea in een blikje.

Xoxo Saspirationr

Geef een reactie

