|Mini Shoplog Amsterdam|

Fashion, Inspiratie, Lifestyle, Shoplog

Hoi!

Gisteren heb ik een paar uurtjes gezellig met mijn zusje in Amsterdam vertoefd. We kwamen rond 10:00 aan op Centraal en zijn eerst even een lekker ontbijtje wezen eten bij De Drie Graefjes. Beide namen we een heerlijke Uitsmijter met een groot glas jus d’orange. Nadat we even bijgekomen waren van de reis en de warmte, gingen we met een goed gevulde maag door de Kalverstraat lopen. Ik heb daar een aantal t-shirtjes gekocht en het leek mij wel leuk om ze te laten zien in een blogpost!

Ik begin met Pull & Bear, want daar heb ik het meest gekocht. Bij binnenkomst zag ik meteen hele leuke shirtjes liggen op een tafel. Ik kon niet zo goed kiezen tussen twee, dus besloot ze allebei te kopen voor €7,99 per stuk.

Ik kocht een wit shirtje met blauwe details, en op de borst is een leuk patroon genaaid met de tekst BEACH. Ik vind dit echt een schattig shirtje om te dragen in de zomer! Het stofje is lekker licht en luchtig, dus erg prettig met warm weer.

Pull&Bear.png

Daarnaast kocht ik dus nog een tweede met hetzelfde idee, alleen dan in het zwart met oranje details en drie palmboompjes op de borst. Daaronder staat PALM, wat ik heel erg leuk vind. Wederom weer lekker zomers en erg leuk met een velgekleurd of denim shortje.

Pull&Bear2.png

Als laatst kocht ik ook nog deze top nog bij Pull & Bear. Hij heeft grote armgaten en is net als de andere twee gemaakt van een lekker licht en zacht stofje. Een leuk detail aan de tekst vind ik de stof, die voelt namelijk fluweelachtig aan. De prijs is €12,99.

Pull&Bear1.png

Verder kocht ik bij Monki dit grijze t-shirtje met een apart patroon erop. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het precies is, maar ik vind hem erg leuk en is eigenlijk overal mee te combineren. Hij kost €10,-.

Pull&Bear3.png

Als laatste kocht ik het vijfde en laatste deel van de Selectie serie van Kiera Cass. Ik vind de boekenserie erg leuk, en heb ze allemaal vrij snel uitgelezen, dus het laatste deel kon zeker niet missen! Deze kocht ik trouwens niet in Amsterdam, maar gewoon in mijn woonplaats.

DSCN6626.JPG

Dit was mijn mini-shoplog, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

 

Een gedachte over “|Mini Shoplog Amsterdam|

Geef een reactie

