|MonthSpiration Juli|

Inspiratie, Lifestyle, MonthSpiration

Hoi!

Het lijkt wel alsof ik gisteren de MonthSpiration van juni online heb gezet, en nu binnen een oogwenk juli alweer voorbij is. Zo snel is deze maand voor mijn gevoel voorbij gegaan. In de eerste week van juli ben ik een dagje naar Antwerpen geweest, en verder heb ik vooral lekker gewerkt. Tussendoor heb ik genoten van het warme weer, boeken gelezen en veel ijskoffie gedronken.

Beauty, parfum & haar
Ik begin met de favoriet die ik het meeste gebruikt heb deze maand en dat is de Maxfactor 2000 Calorie Waterproof mascara. Ik gebruik deze mascara al heel lang, en blijf hem telkens opnieuw kopen, omdat ik hem gewoon zo goed vind. Hij geeft mijn wimpers volume en houd ze in een mooie krul.

Verder heb ik deze maand vaak de eu de toilette ‘Daisy’ van Marc Jacobs gebruikt. De geur is lekker fris en bloemig, heel lekker voor de warmere dagen.

Sinds deze maand gebruik ik de Kokos Boost shampoo van Andrélon, en ik vind hem verassend lekker. Ik ben zelf niet zo’n groot fan van kokosgeur, maar bij deze shampoo is het geen overheersend sterke geur. De shampoo is bedoeld voor fijn haar, dus perfect voor mij. Ik heb ook de conditioner erbij gekocht, die ik ook erg prettig vind.

DSCN6748.JPG

Zonnebrand
Deze maand liet de zon zich een aantal dagen goed zien, dus heb ik mij elke keer ingesmeerd met een zonnebrand van Hawaiian Tropic. Ik noemde hem al eerder in mijn Summer Essentials. Ik vind het prettig dat de zonnebrand geen plakkerig gevoel geeft en hij ruikt erg lekker!

Food
Vrijdag maakte ik de Victoria Sponge Cake, die voor mij echt een favoriet is. Ik heb het recept uit het boek van Rutger (Heel Holland Bakt). De cake is erg goed gelukt en was ook erg leuk om te maken. Mijn familie vond hem heel erg lekker, en hij was dan ook erg vlug op.

DSCN6715.JPG

Drinken
Ik heb deze maand voor mijn doen veel ijskoffie gedronken. Mijn favorieten zijn de Caffe Latte Macchiato van Emmi en de Caramel Macchiato van Starbucks. Beiden hebben ze een echte lekkere koffiesmaak en zijn verfrissend op een warme dag.

Boeken
In de MonthSpiration van juni liet ik al weten dat ik de Selectie boekenreeks van Kiera Cass erg leuk vond om te lezen. Nu heeft de schrijfster nog twee boeken erbij geschreven, deel vier – De Prinses, en deel vijf – De Kroon. Op dit moment ben ik nog bezig met het laatste deel, maar wil ik ze wel noemen in de favorieten van deze maand.

Game
Ja, ik denk dat ik er vroeg of laat ook niet meer aan kon ontkomen, maar Pokémon Go is toch ook wel een favoriet deze maand. Ik vind het leuk dat mensen meer naar buiten gaan en met andere in contact komen. Ook vind ik het op de een of andere manier grappig om mijn kindertijd een soort van her te beleven, omdat ik de serie vroeger vaak keek.

Dit waren al mijn favorieten van de maand juli! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en laat vooral ook weten wat jouw favorieten waren!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

