|Kleuren Voor Volwassenen|

Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Nu ik zomervakantie heb, heb ik meer tijd voor leuke dingen. Helaas is het niet elke dag zomers weer en heb ik dan ook niet zo veel behoeften om mijn tijd buiten door te brengen. Daarom ben ik opzoek gegaan naar iets leuks om binnen te doen. Terwijl ik mijn schoolboeken van mijn bureau aan het halen was, vond ik onderop een kleurboek voor volwassenen, die ik een keer voor mijn verjaardag had gekregen. Ik had wel zin om er aan te beginnen, en sindsdien ben ik om.

Ondertussen heb ik een ander kleurboek erbij gekocht met het thema ‘Enchanted Forest’. Ik vond dit boek bij Urban Outfitters en ik vind de kleurplaten erg mooi en leuk. Het is een wel uitdagend boek, want er zitten veel kleine details tussen, waarbij je dus moet proberen niet buiten de lijntjes te kleuren!

Hieronder laat ik een aantal foto’s zien van kleurplaten in het boek. Er zitten verschillende formaten kleurplaten in het boek. Van een dier tot aan twee bladzijdes met een heel bos.

DSCN6086.JPG
DSCN6833.JPG
DSCN6834.JPG

Ik vind de platen erg mooi gemaakt, en leuk om in te kleuren. De kwaliteit van het papier is erg fijn en prettig om op de kleuren. Ik vind het op de een of andere manier rustgevend en leuk om te doen. Op de achtergrond zet ik de televisie aan of een Youtube video en maak een lekkere kop koffie of thee.

Dit kleurboek heb ik bij Urban Outfitters gekocht voor €10,- maar bij de Action verkopen ze ook kleurboeken voor volwassenen.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “|Kleuren Voor Volwassenen|

Geef een reactie

