Cien |Sweet Peach Shower Cream|

Beauty

Hoi!

Afgelopen zondag heb ik weer eens een paar boodschappen gedaan bij Lidl. De supermarkt zit niet heel dicht in de buurt van waar ik woon, maar bij mijn oma zit er wel eentje op loopafstand. Ik vind het altijd wel leuk om even bij Lidl te kijken, vooral de specialere producten die elke week veranderen. Op weg naar de kassa viel mijn oog op een schap met douchegels. Ze zagen er vrolijk uit en hadden een leuk prijsje. Ik rook de douchegel ‘Sweet Peach’ en was meteen om.

Ik vind de fles heel schattig vormgegeven en de fel oranje/roze kleur is lekker zomers. Hij is groot van formaat, waardoor je er lang mee kunt doen, en doormiddel van de klik-dop is de zeep gemakkelijk te doseren naar de hoeveelheid die je wilt. Op de fles staat:
Turn your bathroom into a fruity Paradise with the sweet scent of peach.
The exciting fresh and fruity scent of Cien Shower Cream will leave you wanting more. Transform your shower into a feel-good oasis!

Ik heb de douchegel nu een aantal keren gebruikt, en ik ben heel blij dat ik deze fles heb gekocht. Ik vind de heerlijke zoetige snoep geur erg lekker. Hij doet mij denken aan perzik ijsthee, winegums en de perziksnoepjes van Haribo. Het is een sterke geur, dus daar moet je wel van houden.

DSCN6909.JPG

De douchegel geeft lekker veel zeep af, waardoor je niet veel nodig hebt om je hele lichaam mee schoon te maken. Naderhand voelt mijn huid niet uitgedroogd, en ruik ik de perzikgeur nog licht. Ik vind hem ook erg lekker als handzeep, dus daar kun je hem ook prima voor gebruiken.

Als ik de douchegel weer tegenkom, zou ik hem zeker nog eens kopen! In de fles zit 500 ml. douchegel en kost €1,99 wat ik heel heel prettig prijsje vind. Er is ook een Indian Fruit of Kokos variant te koop.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Cien |Sweet Peach Shower Cream|

Geef een reactie

