|Liebster Award #2|

Liebster Award

Hoi!

Ik ben voor de tweede keer genomineerd voor de Liebster Award! Deze keer door Stéphanie van By Françoise Blog, een hele leuke en mooie blog, die je zeker moet bezoeken. Nogmaals bedankt, ik vind het erg lief.

Hierbij nog even de regels van de Liebster Award:
⇒Bedank de persoon die jou genomineerd heeft en post een link naar zijn of haar blog.
⇒Zet een foto van de award op je blog.
⇒Beschrijf jouw favoriete blog.
⇒Beantwoord de vragen van de persoon die jou genomineerd heeft en formuleer 10 nieuwe vragen voor de bloggers die je zelf nomineert.
⇒Nomineer 5 tot 11 blogs.
⇒Kopieer deze regels in je eigen blogpost.
⇒Informeer de bloggers die je genomineerd hebt en bezorg hen de link van je eigen blogpost.

Ik heb eerlijk gezegd geen favoriete blog, maar de blog van Veracamilla en KittehsCupcakes bezoek ik wel geregeld.

Het allerleukste aan bloggen is….
Het allerleukste vind ik blogpost verzinnen, foto’s ervoor maken en alles in elkaar zetten. Het geeft mij een goed gevoel als ik tevreden ben met wat ik geschreven heb en ik word er blij van. Daarnaast vind ik het ook heel leuk als mensen mijn blogpost lezen en zelfs liken of reageren, dat vind ik echt tof.

Waar kunnen we jouw ‘s nachts voor wakker maken?
Voor eten.. Loempia’s, nacho’s, chips, taart, enz…

Waar voel je jezelf het meest op je gemak?
Thuis, op de bank voor de tv met een kopje thee.

Welke serie heb je het laatst gekeken?
Ik kijk op dit moment de serie ‘Orphan Black’. Ik was ongeveer op de helft van seizoen 2, maar nu ben ik weer opnieuw begonnen, omdat mijn moeder en zusje het ook willen kijken.

In welke kleur kunnen we jou uittekenen?
Ik denk in blauw.

Waar heb je een hekel aan?
Aan mensen die ondankbaar zijn voor wat ze hebben, en altijd iets beters willen of meer dan een ander.

Wie bewonder je en waarom?
Ik bewonder mijn moeder heel erg. Ze blijft altijd positief een heeft altijd hoop, ookal is de weg zwaar en zien andere het niet zitten, zij houd vol.

Voorgerecht of dessert?
Ik zou willen zeggen dessert, maar daar kom ik vaak niet meer aan toe, omdat ik al vol zit. Dus dan maar voorgerecht, omdat Carpaccio er bij mij vaak wel in kan.

Wie is je favoriete ontwerper?
Ik heb eigenlijk geen favoriete ontwerper..

Jouw ultieme beauty hack?
Het is niet zozeer een hack, maar voor andere die net als ik altijd mascara knoeien op je oogleden: pak een watje en haal de twee ‘plakjes’ van elkaar, zodat je een dun watje overhoud. Vouw deze vervolgens dubbel en doe een beetje oog make-up remover op de rechte rand. Vouw hem nu nog eens dubbel zodat je een puntje krijgt en haal nu voorzichtig de geknoeide mascara weg.

Ik nomineer:
Makepeoplestare
Sobeautywomen
Rowinbambacht
Modasplash
Carmens-story

De vragen die ik stel:
1.
Waar kun je echt van genieten?
2.
Wat is je favoriete hotspot?
3.
Ben je een ochtend- of een avondmens?
4.
Wat is/was je favoriete vak op school?
5.
Wat is het vreemdste wat je ooit hebt gegeten?
6.
Op welke blogpost van jezelf ben je meest trots?
7.
Wat vind je echt heel eng?
8.
 Noem één ding op wat we nog niet van je weten..
9. Wat is je favoriete quote?
10. 
Als je overal ter wereld mocht wonen, en geld speelt geen rol, waar zou je huis dan staan?

Succes!

Xoxo Saspiration

P.s. Yay! Dit is alweer de 200ste blogpost op Saspiration!

bron: Watercolor Frame

Een gedachte over “|Liebster Award #2|

Geef een reactie

