|Boeken waar ik benieuwd naar ben|

Boeken, Inspiratie

Hoi!

Misschien ben ik de enigste, maar in de zomer lees ik veel meer boeken dan de rest van het jaar. Ik vind het heerlijk om thuis de balkondeuren open te doen, een groot glas limonade binnen handbereik te hebben en een leuk boek te lezen. De boekenkast zit eigenlijk al propvol met boeken, maar er zullen altijd nog meer verhalen zijn die ik graag eens zou willen lezen. Daarom vandaag een blogpost met boeken die mij erg leuk of mooi lijken en waar ik erg benieuwd naar ben.

Dingen die we zeker weten – Jessi Kirby
Dingen die we zeker weten.jpgbron
`Ik weet niet wat Trent ervan zou zeggen als hij het op een of andere manier kon zien. Ik hoop dat hij het zou begrijpen. Heel lang was ik degene die zijn hart had. Ik moet gewoon zien waar het nu is.’ Het lukt Quinn maar niet om de draad van haar leven weer op te pakken na de dood van haar vriendje, Trent. Het enige wat haar troost geeft, zijn de ontmoetingen met mensen die zijn gedoneerde organen hebben gekregen. Maar uitgerekend de ontvanger van zijn hart blijft een mysterie. In het geheim gaat ze op zoek naar deze persoon en ontdekt dat hij Colton Thomas heet en negentien jaar oud is. Ze wil hem zien – een keer maar, houdt ze zich voor…’

Did I Mention I Love You? – Estelle Maskame
Did I Mention I Love You.jpgbron
Eden brengt de zomer door bij haar vader die ze na de scheiding van haar ouders drie jaar niet gezien heeft. Ze krijgt er drie stiefbroers bij, van wie de oudste, Tyler opvalt door zijn onbehouwen en arrogante gedrag. En toch… trekken Eden en Tyler steeds meer naar elkaar toe. Maar het kan niet. Ze zijn stiefbroer en -zus en bovendien heeft Tyler al een vriendin. Geheimen, leugens en drama in overvloed. Hoe lang kunnen ze hun liefde voor elkaar blijven ontkennen?

De Afstand Tussen Jou en Mij – Marina Gessner
De Afstand Tussen Jou En Mij.JPGbron
McKenna (17) besluit in haar eentje de Appalachian Trail (een 3500 kilometer lang pad in het oosten van de Verenigde Staten) te gaan lopen als haar beste vriendin, met wie ze de tocht lang geleden gepland had, op het laatste moment afhaakt. Haar ouders weten van niets. Na een moeizame start zet McKenna door, vertrouwend op haar doorzettingsvermogen en goede voorbereiding. Gaandeweg kruist haar pad dat van de mysterieuze Sam, die al maandenlang onderweg is. Als hij McKenna overhaalt de officiële wandelroute te verlaten en van het pad te gaan, blijkt dat al snel een verkeerde beslissing…

Belevenissen van een Buitenbeentje – Andrea Portes
Belevenissen van een Buitenbeentje.JPGbron
Hoewel Anika bij het populaire groepje op school hoort, voelt ze zich diep vanbinnen een buitenbeentje. Iets wat ze maar beter verborgen kan houden, want één misstap, en de mooie maar berekenende Becky (bijgenaamd Darth Vader) zal haar leven tot een hel maken. Ze moet dus behoorlijk op haar tellen passen, helemaal wanneer Logan, een mysterieuze jongen die resoluut wordt afgekeurd door Becky, belangstelling voor haar heeft. Hoewel ze Logan steeds leuker gaat vinden, durft ze alleen maar stiekem met hem af te spreken. Pas als de gebeurtenissen onvermijdelijk uitlopen op een tragedie, beseft Anika dat ze voor zichzelf én Logan had moeten opkomen.

Dit waren de vier boeken die ik de afgelopen tijd in de boekenwinkel heb zien liggen en zeker nog eens wil gaan lezen! Ik hoop dat je het leuk vond, en laat vooral weten welk boek jij op dit moment leest, of wil gaan lezen.

Xoxo Saspiration

6 gedachtes over “|Boeken waar ik benieuwd naar ben|

Geef een reactie

