|4 Summer Weather Sweaters|

Fashion, Inspiratie

Hoi!

Vorige week heb ik weer eens een bezoekje gebracht bij The Sting. Een van mijn favoriete kledingwinkels, waar ik altijd wel iets leuks vind. Zo ook deze keer weer, en ik was niet de enigste! Mijn moeder ging gezellig mee en voor mijn zusje vonden we ook iets leuks.

The Sting verkoopt kleding van verschillende merken, waardoor er altijd veel variatie is in kledingstijlen. Verder vind ik de kwaliteit van de kleding heel goed, en doe ik soms echt jaren met een kledingstuk. Op dit moment komen er weer meer herfstcollecties te liggen, en vind je dus weer wat warmere kleding. Dat vind ik erg fijn, want ik ben opzoek naar leuke vesten en truien/sweaters die ik gemakkelijk over een shirtje aan kan trekken als het wat frisser wordt.

Nu zag ik bij ‘Bien Bleu’ deze sweater hangen, die ik meteen erg leuk vond. Hij is grijs met de tekst ‘Le bon voyage avec mon amour’. Verder zitten er nog drie rode lippen op genaaid. Ik vind dit echt een schattige sweater en hij zit lekker comfortabel. Details
DSCN6843.JPG

Voor mijn zusje vonden we deze leuke sweater van ‘Revalation’ met een soort tribal print erop. De sweater is ecru en gemêleerd en heeft een all-over print die bestaat uit ruiten waarin kleine details te zien zijn. Ik vind de hals heel erg leuk, het is een aztek patroon die een grappig extra effect geeft. Details
DSCN6836.JPG

Mijn mams kocht twee sweaters van Bien Blue. De eerste is zwart/donkerblauw met witte letters. Dit soort sweaters kunnen eigenlijk altijd en overal op gedragen worden. Het staat lekker sportief, en zit comfortabel. Details
DSCN6852.JPG

De laatste sweater is grijs met blauw gemêleerd en heeft een leuk driehoekig detail onder de halslijn. Deze sweater heeft een blauwe tekst en is net als die hierboven lekker sportief en wat vrolijker. Details
DSCN6858.JPG

Het prettige aan deze sweaters vind ik vooral dat ze van katoen zijn gemaakt. De stof kan hierdoor nog een beetje doorademen en je zweet er niet snel van. Verder blijven de sweaters lang mooi, ook al heb je ze al wat vaker gewassen.

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “|4 Summer Weather Sweaters|

Geef een reactie

