Shoplog |DM Duitsland|

Inspiratie, Shoplog

Hoi!

De afgelopen paar dagen kon je de vier delen van mijn diary over de road trip door zuid-Duitsland al lezen, en vandaag is het tijd voor een shoplog! Ik heb tijdens de vakantie niet veel gewinkeld, maar op de terugweg naar huis zijn we in Dinslaken wel even naar de DM geweest. Voor degene die DM niet kennen; dit is een Duitse drogisterij waar ze hele fijne producten verkopen voor vaak een leuke prijs. Een populair merk die DM verkoopt is Balea, en daar heb ik dan ook het meeste van gekocht.

Wanneer we bij DM zijn kijken we altijd onze ogen uit over hoeveel verschillende producten ze verkopen. Het leuke is dat er elke keer weer andere producten te koop zijn omdat ze continue blijven veranderen en er ook limited editions worden uitgebracht.
De douchegels van Balea zijn bij ons een grote favoriet, en deze slaan we als het ware in, zodat we genoeg hebben tot ons volgende bezoekje.

Van links naar rechts:
Maracuja en Fresia – Watermeloen – Mango – Perzik en Waterlelie

|Douchegel 300 ml – €0,55|DSCN7554.JPG

Ook de deodorant vinden we erg prettig in gebruik, en ze ruiken allemaal super lekker. Ik ben altijd heel tevreden met de geuren, want die blijven heel lang hangen waardoor je niet snel zweetlucht ruikt. Sinds kort heeft Balea een aantal nieuwe compact deodorant bussen uitgebracht waar ik erg benieuwd naar ben.

Van links naar rechts:
Mango – Pink Grapefruit – Perzik ijsthee – Fresh Inspiration – Cool Breeze

|Deodorant 200 ml – €0,85| |Deodorant Compact 200 ml – €1,35|
DSCN7585.JPG

Bij de douchespullen vielen deze super schattige doucheschuim spuitbussen mij meteen op. Ze zijn van het merk Bilou en ze hadden vier varianten. Ik vond Splashy Melon en Tasty Donut het lekkerst ruiken en nam ze mee.

|Bilou Doucheschuim 200 ml – €3,95|
DSCN7562.JPG

Ik kijk ook altijd even bij de make-up producten, omdat ze vaak andere en/of meer producten verkopen dan in Nederland. Deze keer kocht ik alleen nagellak van vier verschillende merken.

Van links naar rechts:
P2 Nude Benefit Polisch – Picnic with Adam |2,45|
Essence Secret Stories – 03 Do you like my secret? |1,89|
Essie – Spaghetti Strap |€7,95|
Trend It Up -390 |€2,25|
DSCN7582.JPG

Als laatste kocht ik tijdens de vakantie deze fles bodylotion van Nivea. De bodylotion heeft een perzikgeur en is limited edition. Ik vind hem heel erg lekker, en heb er in Dinslaken nog eentje gekocht.

|Nivea Sensual bodylotion 200 ml – €2,95|
DSCN7527.JPG

Dit waren mijn aankopen bij DM in Duitsland! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en ik ben benieuwd of jij wel eens bij DM bent geweest.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Shoplog |DM Duitsland|

Geef een reactie

