|Bilou Doucheschuim|

Beauty, Inspiratie

Hoi!

Deze zomervakantie ben ik met mijn familie gaan roadtrippen door het zuiden van Duitsland. In mijn shoplog blogpost liet ik al weten dat ik niet heel veel gewinkeld heb, maar op de terugweg naar huis heb ik wel een bezoekje gebracht aan de DM. In het gangpad met douchegels zag ik meteen deze super schattige flessen doucheschuim van het merk Bilou. Ik nam twee verschillende geuren mee en vandaag is het tijd voor een review!

In de winkel was keuze uit vijf verschillende geuren: Splasy Melon, Vanilla Cake Pop, Cherry Blossom, Tasty Donut en Creamy Manderin. Het prettige aan DM is dat ze soms testers hebben staan waar je even aan kunt ruiken om te kijken of je het lekker vind. Uiteindelijk ging ik voor de Splasy Melon en Tasty Donut.

Ik kende het merk Bilou nog niet, maar ik ben nu al helemaal fan, al is het alleen maar om de verpakking. Op de Duitse website kan ik eruit opmaken dat de Duitse Youtuber Bibi (bibisbeautypalace) begon met het maken van beautyvideo’s en twee jaar later schoonheidsproducten is gaan ontwikkelen. De producten zijn met veel liefde en passie gemaakt en ze willen je verrassen met geuren die je nog nooit eerder hebt geroken.

DSCN7773.JPG

Alle flessen zijn wit met een super lief design erop gedrukt. De dop en lettertype kleur is per geur verschillend, zodat het een extra leuk effect geeft aan de fles. Op de achterkant van de fles wordt aangegeven dat er geen minerale oliën, siliconen en parabenen inzitten en dat ze 100% vegan zijn.

Ik begin met de Splasy Melon. Op de achterkant staat beschreven:
De doucheschuim is fris en fruitig en ruikt naar zoet sappige watermeloen – de perfecte summersplash. Ik moest wel lachen om de laatste zin, want daar staat: Let wel op, de doucheschuim is niet om op te eten.
DSCN7565.JPG
Oooh ik ben ik echt zooo blij met Splashy Melon! Hij ruikt heerlijk naar watermeloen, een beetje snoepachtig en vrij sterk, maar dat vind ik juist erg lekker. Op dit moment heb ik de flessen voor mij staan, en ik blijf maar aan de dop ruiken.

Tasty Donut wordt beschreven als een versgebakken donut met aardbeien glazuur. Daar ben ik het helemaal mee eens! De geur is wat warmer, maar alsnog zoet, een echte donutgeur. Ik ruik duidelijk aardbeien erdoorheen, een beetje kauwgomachtig, waardoor het inderdaad voldoet aan de beschrijving. Ook deze vind ik super lekker, en wil ik ook maar blijven ruiken!
DSCN7572.JPG

De doucheschuim komt uit de fles doormiddel van een drukknopje, net als bij een deodorant. Er komt een goede substantie van schuim uit, waardoor je weinig nodig hebt voor je hele lichaam. Het schuim voelt heerlijk zacht aan en verdeeld soepel. Na het afspoelen ruik je de geuren nog licht na, erg lekker!DSCN7594.JPG

Ja, ik ben fan van Bilou doucheschuim, en ga ze zeker nog eens kopen! Toen ik in DM was waren er vijf varianten te koop, maar er zijn er op dit moment nog twee bijgekomen  (Fizzy Berry en Lovely Peach), waar ik ook erg benieuwd naar ben geworden.

Een fles bevat 200 ml. doucheschuim en kost €3,95. Voor meer informatie, check de website!

Xoxo Saspiration

4 gedachtes over “|Bilou Doucheschuim|

Geef een reactie

