|MonthSpiration Augustus|

Inspiratie, Lifestyle, MonthSpiration

Hoi!

ZOEF!! Daar ging augustus.. Het was een hele leuke maand, ik ben op vakantie geweest, naar het strand, een foodfestival en heb vooral lekker rustig aan gedaan. Helaas gaan dat soort momenten veel sneller dan een ‘gewone’ week naar school. Om toch nog even na te genieten, laat ik vandaag mijn favorieten zien van de afgelopen maand!

Nivea Sensual Bodylotion
Zoals ik al eerder vertelde in mijn Duitsland Shoplog, heb ik deze bodylotion twee keer gekocht, omdat ik hem zo lekker vind! Het is een hele fijne lotion die goed uitsmeert, verkoeld en heerlijk ruikt naar perzik. Ik heb nu al een halve fles gebruikt, dus ik ben blij dat ik nog een reserve erbij heb gekocht.

Biodermal Zonnebrand SPF50
In Duitsland liet de zon zich goed zien, dus regelmatig insmeren was gewoon echt nodig. Mijn moeder had de Biodermal spf 50 meegenomen, en die heb ik elke dag gebruikt. Ik ben vrij voorzichtig met wat voor cremes ik op mijn gezicht smeer, en deze was echt heel erg fijn. Niet plakkerig, geen pukkels, geen vlekken in kleding en beschermd tegen de zon!

Lady Speed Stick
Deze deodorant heb ik al vaker genoemd, maar blijft toch echt heel prettig. Ik heb hem meegenomen op vakantie en gebruikt tijdens de warme week hier in Nederland. Hij zorgt er goed voor dat ik lekker blijf ruiken en geen last heb van natte oksels. Echt een favoriet!

Hawaiian Tropic After Sun
De vorige maand liet ik weten dat ik de zonnebrand van dit merk heel erg lekker vind, maar nu vond ik in Duitsland ook de after sun. Ik vind hem verrassend fijn, hij verkoeld echt heel goed, maakt mijn huid zacht en ruikt ook nog eens heel lekker!

Monthspiration Augustus2.jpg

Kam
Sinds twee weken gebruik ik in plaats van een borstel nu een kam. Op dit moment heb ik het gevoel dat ik heel veel haaruitval heb, en door het borstelen komt er veel haar mee. Door het gebruiken van een kam verminderd dat een beetje en ik krijg mijn haar ook beter in model.

MaxFactor 2000 Calorie Waterproof mascara
Ik heb het al heel vaak gehad over deze mascara, maar hij blijft echt mijn nummer 1. Doordat hij waterproof is houd hij mijn wimpers mooi in de krul, separeert goed en geeft volume.

Bien Bleu Sweater
Deze maand waren truien of sweaters niet heel vaak nodig, maar ik ben toch heel blij dat ik hem heb meegenomen op vakantie. Ik vind het een hele simpele maar super lieve trui en de tekst vind ik ook erg leuk, vooral op vakantie.

Zelf ijsjes maken
Vorige week ben ik met mijn zusje naar de Ikea geweest (er komt nog een shoplog) en daar kochten we malletjes waar je zelf ijsjes mee kunt maken. We hebben tot nu toe al een aantal siropen en ijsthee geprobeerd, en het is erg lekker en heel leuk!

IMG_1560.JPG

Dit waren mijn favorieten van augustus! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en laat vooral weten wat jou favorieten waren!

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “|MonthSpiration Augustus|

Geef een reactie

