|Shoplog Ikea|

Inspiratie, Lifestyle, Shoplog

Hoi!

Twee weken geleden ben ik gezellig met mijn zusje naar de Ikea in Haarlem geweest. We kregen het weekend ervoor de nieuwe catalogus voor 2017 door de bus, en hadden daarna helemaal zin om even lekker te kijken.

Ikea is voor mij toch wel een soort van ochtend/middagje weg. Je bent er toch al snel een paar uurtjes zoet. Al heb ik eigenlijk niets nodig, ik kom altijd wel weer met iets thuis. Ik vind het leuk om er inspiratie op te doen voor bijvoorbeeld mijn slaapkamer en het restaurant is ook wel leuk! Toen we thuis kwamen hadden we toch wel het een en ander gekocht en leek het mij leuk om vandaag onze aankopen te laten zien!

In de catalogus had ik deze karaf al een paar keer zien staan en ik vind hem erg leuk. Het is een simpele fles met een kurk als dop. We hebben hem al een paar keer water met citroen erin gedaan, erg lekker! |IKEA 365+ – €5,99|
DSCN7690.JPG

|Rosenfibbla – €29,95 & Strandkrypa – €19,95|
Ook kochten mijn zusje en ik allebei een dekbedovertrek met kussensloop. We vonden de bloemenpatronen heel leuk en schattig, dus die gingen ook in de gele tas.
DSCN7698.JPG

|Gabbig – €5,99|
Verder kocht ik nog een rieten mandje die ik op een kastje wil zetten. Op dit moment heb ik er een plastic mandje op staan, maar dit vind ik toch leuker en mooier staan.DSCN7700.JPG

|Renrepe – €4,99|
Mijn zusje en ik kochten beide een kussenhoes met een mooi Zweeds patroon. Het leuke is dat beide kanten er anders uitzien waardoor je ze af kunt wisselen.DSCN7706.JPG

|Hedblomster – €19,95|
Daarnaast kochten we ook twee van deze kussens voor op de bank. De grijze kleur in de kussens past goed bij de kleur van de bank, dus dat vonden er mooi bij passen. De achterkant van de kussens is ook grijs en voelt fluweel aan, lekker zacht dus!DSCN7714.JPG

|Gullmaj – €19,95|
Verder zagen we dit tafelkleed liggen wat we heel lief vonden passen bij de eettafel. Altijd handig als je bezoek krijgt of een feestje houd en de tafel netjes wilt afdekken.DSCN7707.JPG

|Chosigt – €1,99|
Als laatste kochten we ijslollievormen om zelf waterijsjes mee te maken. Vooral op hele warme dagen is het leuk om zelf een siroop of smoothie om te toveren in een lekker koel ijsje.
DSCN7712.JPG

Dit waren onze aankopen bij Ikea! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en misschien wel ideetjes op hebt kunnen doen.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

