Trend It Up |Nail Polish|

Beauty, Nagellak

Hoi!

Bij de vraag: ‘Heb je ooit genoeg nagellak??’ Ja natuurlijk, maar niemand weet wanneer ooit is, dus vandaag is het weer tijd voor een review van een nieuwe nagellak die ik in Duitsland bij DM kocht. De nagellak is van het merk ‘Trend It Up’ waar ik al eens eerder een blogpost over heb geschreven en waar ik heel positief over ben.

Deze keer kocht ik nummer 390, een vrolijk en lief kleurtje uit de Double Volume & Shine collectie. De nagellak viel mij op, vanwege het bijzondere en aparte kleurtje. Ik vind het moeilijk om er een naam aan te geven, het is een mixje tussen pastel groen en een tintje blauw.

De nagellak zit in een glazen potje met een inhoud van 11 ml. De dop is zwart en matt, wat ik wel leuk vind aangezien de nagellak juist glimt. Het borsteltje vind ik erg prettig in gebruik, hij is breed en de onderkant is rond afgesneden, waardoor je gemakkelijk en snel de nagellak aanbrengt.

DSCN7823.JPG

Op de foto hierboven heb ik drie laagjes aangebracht. Twee lagen zou ook kunnen, maar ik zag hier en daar nog wat lichte plekjes, dus met drie is hij helemaal dekkend. De nagellak glimt mooi wanneer hij helemaal opgedroogd is en heeft een lief uiterlijk op je nagels. Nog leuker vind ik de kleur op mijn teennagels! Lekker zomers en vrolijk.

Ik heb nu twee lakken geprobeerd van Trend It Up en ik ben heel tevreden met beide. Ook de prijs van de nagellakjes vind ik erg fijn, namelijk €2,25.

Heb jij al eens van Trend It Up gehoord, of iets uitgeprobeerd?

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

