Nivea Sensual Bodylotion

Beauty

Hoi!

Toen ik in augustus op vakantie was in Duitsland, kwam ik er in het hotel achter dat ik geen bodylotion of andere crème had meegenomen. Ik vind het soms wel prettig om mijn huid in te smeren nadat ik gedoucht heb, vooral als ik de hele dag  in het zonnetje heb gelopen. Helaas was er niet in elk hotel een flesje bodylotion, dus heb ik even snel bij DM gezocht naar iets wat mij wel lekker leek.

Het was niet makkelijk om zomaar iets te kopen, aangezien DM zoveel keuze aan producten heeft. Al snel vond ik het voor mij heel bekende merk Nivea, waarvan ik wist dat ik het lekker zou vinden. In het schap stonden flessen bodylotion die ik nog niet eerder gezien had, en waar ik wel erg benieuwd naar was geworden. Op de flessen stond ‘Sensual pflegelotion’, wat mij prettig in de oren klonk. Er was keuzen uit drie geuren: perzikbloesem, rode bessen of vanille. Ik ging natuurlijk voor de perzikgeur, ik denk niet dat ik nog uitgebreid hoef uit te leggen waarom. Haha!

DSCN75321.jpg

De bodylotion zit in een mooie lichtblauwe plastic fles met donkerblauwe dop. De vormgeving vind ik wel mooi, rustgevend en simpel. Op de achterkant van de fles zit een etiket geplakt met informatie. Helemaal bovenaan wordt de textuur aangegeven van de bodylotion met druppelicoontjes. Dit heb ik nooit eerder gezien, maar is heel handig als je wilt weten hoe dun/dik de lotion is op je huid. In totaal zijn er vijf druppels en deze lotion heeft een rondje om de eerste druppel, wat betekend dat hij licht op de huid.

Verder staat er beschreven dat de formule met het verwikkende van delicate perzikbloesem een verwennerij voor je zintuigen is en dat de textuur je huid de hele dag hydrateerd. Daarnaast trekt de lotion snel in waardoor je je meteen kunt aankleden.

DSCN7534.JPG

De lotion is zacht roze/oranje gekleurd en heeft inderdaad een hele lichte textuur. Ik krijg de gewenste hoeveelheid gemakkelijk uit de fles waardoor ik nooit teveel in een keer heb. De lotion is prettig te verdelen over mijn huid en trekt heel snel in! Naderhand heb ik een zachte huid, die niet trekt op plakkerig aanvoelt.

De geur vind ik heel erg lekker. Ik ruik duidelijk een crèmige perzikgeur, die een beetje zeepachtig is, maar ook fruitig en fris. Daarnaast ruik ik ook heel ver weg nog de herkenbare Nivea geur, die ik ook erg lekker vind.

Toen de vakantie afgelopen was, heb ik op de terugweg nog een fles erbij gekocht, omdat ik de lotion zo fijn vind. Helaas is het een Limited Edition, die volgens mij alleen in Duitsland te koop is. Ik hoop heel erg dat ze deze producten ook in Nederland/België gaan uitbrengen, zodat je ze wat gemakkelijker kunt kopen.

Een fles bevat 200 ml. bodylotion en kost €2,95, wat ik een prima prijs vind.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Nivea Sensual Bodylotion

Geef een reactie

