|A Little Bit Of Shopping At H&M|

Inspiratie, Shoplog

Hoi!

Vorige week heb gezellig een ochtendje doorgebracht met mijn beste vriendin in Hoofddorp. We spraken vroeg af bij Doppio waar we gezellig gekletst hebben onder het genot van een lekkere koffie met een stukje taart. Vervolgens hebben we nog even een rondje door het winkelcentrum gedaan en ben ik goed geslaagd bij H&M. De winkel was alweer helemaal gevuld met kleding voor het herfst seizoen, dus sloeg ik mijn slag.

Bij de Divided afdeling vond ik deze blouse. De donker rode kleur vind ik heel mooi en de roosjes geven de blouse een lief uiterlijk. Ik heb hem ondertussen al twee keer gedragen en ik kreeg een paar complimentjes, super leuk! Ik vind hem prettig zitten, de stof is licht en luchtig. Hij is een klein beetje cropt en loopt rond af aan de onderkant.
DSCN8021.JPG

Verder kocht ik een kaki kleurig jasje/vestje. Ik vind deze kleur heel erg leuk en ik heb er nog niet veel van in mijn kast hangen. Toen ik jasje zag, vond ik het meteen leuk om te dragen op dagen waarop je nog niet echt een jas nodig hebt, maar ook gewoon als vestje over een shirtje voor binnen. Het is een dunne zwierige stof, lekker comfortabel!
DSCN8016.JPG

Het laatste kleding stuk kocht ik voor mijn zusje. M’n beste vriendin spotte dit shirtje en liet het aan mij zien. Ik moest meteen aan mijn zusje denken, want die is gek op pizza. Daarnaast vind ze strepen ook heel erg leuk, dus dit is de perfecte combinatie!
DSCN8018.JPG

Als laatste kocht ik nog een donker groene nagellak, die ook weer helemaal past bij aankomende seizoenen. Hier komt binnenkort een review van online!
dscn7971

Dit waren mijn aankopen van een gezellig ochtendje shoppen! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

