|Nutella B-ready|

Food

Hoi!

Afgelopen woensdag ben ik even snel met mijn moeder boodschappen wezen doen bij Albert Heijn. Dit is de supermarkt waar ik werk, dus ik weet wel zo’n beetje waar alles staat en wat voor producten er te koop zijn. Hierdoor viel een nieuwe en onbekende verpakking in het koek/koffie pad mij heel snel op. Toen ik wat dichterbij kwam bleek het een Nutella snack te zijn! Het leek ons erg lekker, dus besloten we het mee te nemen.

Ik ken Nutella eigenlijk alleen van de hazelnootpasta, dus ik vind het heel leuk om een keer iets te proberen waar het in is verwerkt. Op de voorkant van de doos ziet het eruit als een soort broodachtig koekje waar Nutella inzit en hardere stukjes. Op de zijkant van de doos wordt B-ready beschreven als:
Krokante specialiteit gevuld met Nutella hazelnootpasta met cacao en krokante stukjes.

DSCN8082.JPG

De B-readies zijn allemaal individueel verpakt, en er zitten in totaal 8 koekjes in een stevige doos. Toen ik een verpakking opende viel het mij meteen op dat het koekje hetzelfde is als een ijshoorntje en eigenlijk niet zo lijkt op het voorbeeld op de doos.

Er zitten drie bollere stukken in het koekje waar een N op staat, die denk ik één hapje moeten voorstellen. Mij lukt het niet om zo’n stuk in een keer op te eten, dus ik nam kleinere hapjes. Ik vind het best lastig om netjes een hapje van de koek af te bijten aangezien het nog best een stevige, maar tegelijk ook breekbare koek is.

DSCN8085.JPGDSCN8097.JPG

De binnenkant van de koek is goed gevuld met Nutella en krokante stukjes. De smaak van de Nutella is erg lekker in combinatie met de ‘ijshoorntjes koek’ en de krokante stukjes geven de opvulling en de bite voor een compleet geheel.

Ik vind het een verrassend lekkere snack, en ook best vullend! Ik denk niet dat ik  het als tussendoortje mee zou nemen naar school, omdat ik bang ben dat hij wordt geplet in mijn tas, maar voor thuis is het een prima koek.

Een doos Nutella B-ready kost €2,39 en is te koop bij Albert Heijn.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “|Nutella B-ready|

Geef een reactie

