H&M |Nail Polish – Hinterland|

Beauty, Nagellak

Hoi!

Vorige week had ik op een ochtendje gezellig afgesproken met mijn beste vriendin in Hoofddorp. We dronken eerst een heerlijk kopje koffie met een stukje taart bij Doppio en hebben heel wat gekletst. Daarna zijn we nog even een rondje langs alle winkels gaan lopen en ben ik vooral goed geslaagd bij H&M. Ik kocht er o.a. een nieuwe nagellak die ik vandaag review in deze blogpost!

Sinds kort heeft de H&M in Hoofddorp een klein make-up gedeelte in de winkel, wat ik erg leuk vind! We waren lekker tussen alle producten aan het neuzen toen mijn beste vriendin een hele leuke nagellak kleur spotte. Het is een donker groene kleur met de naam ‘Hinterland’ die ik goed vind passen bij de herfst en winter. Ook al wil ik er nu nog even niet aan die seizoenen denken, ik nam de nagellak wel alvast mee.

Ik heb eigenlijk nooit eerder een make-up product van de H&M gekocht of geprobeerd, dus ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van de nagellak. Ten eerste vind ik de uitstraling van het flesje donkere nagellak met de gouden letters heel erg mooi!

DSCN7985.JPG

Ik ben erg tevreden over het kwastje, hij is lekker breed, kort en aan de onderkant rond afgesneden. Hierdoor kan ik gemakkelijk  en snel mijn nagels lakken zonder al te veel te knoeien.

DSCN7980.JPG

De nagellak brengt fijn en snel aan en ik vind hem heel erg mooi dekken. Op de foto hierboven heb ik twee laagjes nagellak gebruikt. De kleur is duidelijk donker groen en heeft een glanzende finish. Ik vind het echt een leuke kleur voor de herfst en de winter! Ik kan helaas niet zeggen hoelang de nagellak blijft zitten, omdat ik vanwege mijn werk meteen de nagellak er de tweede dag weer af kon halen. Ik denk dat je met een goede topcoat de nagellak 3-4 dagen kunt dragen.

De nagellak kost €4,99 en is te koop bij H&M filialen met een make-up afdeling.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “H&M |Nail Polish – Hinterland|

Geef een reactie

