|MaxFactor 2000 Calorie Mascara|

Beauty

Hoi!

Mascara, toch wel een product die een wereld van verschil kan maken in mijn gezicht. Ik heb al aardig wat varianten uitgeprobeerd, van high-end naar budget mascara’s, maar ik blijf telkens terug gaan naar de mascara in zwarte verpakking en glanzende blauwe letters. Ik heb het over de Maxfactor 2000 calorie waterproof mascara. Ik koop hem denk nu al zo’n zeven jaar telkens opnieuw, dus kan ik het wel een echte favoriet noemen.

Mijn wimpers zijn van nature lang, maar wel vrij zwaar waardoor een gewone mascara vaak niet veel voor mij doet. Hierdoor ben ik opzoek gegaan naar een waterproof mascara, omdat ik een keer hoorde dat deze mascara’s beter een krul kunnen vasthouden in je wimpers.

Uiteindelijk kwam ik de 2000 Calorie mascara tegen die precies beschrijft waar ik naar zoek:
Omdat waterproof mascaras vaak harder opdrogen dan gewone mascaras, zorgt de formule ervoor dat je wimpers langer in de krul blijven zitten en niet inzakken.’

DSCN8152.JPG
De mascara zit zoals ik al eerder beschreef in een zwart omhulsel met blauwe letters, klassiek, simpel en duidelijk. Het borsteltje bestaat uit heel veel haartjes met kleine ruimtes ertussen. Hier door lukt het mij goed om mijn wimpers te separeren. Op de foto’s hieronder zie je het verschil tussen mijn wimpers zonder mascara en gekrulde wimpers met mascara.

DSCN8128.JPG
DSCN81321.jpg

Ik vind het een hele fijne mascara! Hij brengt prettig aan, ik krijg geen klontjes, er zit volume in mijn wimpers en de krul blijft de hele dag zitten. De mascara brokkelt gedurende de dag niet af en verschuift ook niet. Verder is de mascara prima te dragen als het regent en zelfs onder de douche blijft hij goed zitten. Ook draagbaar voor mensen met lenzen.

De MaxFactor 2000 Calorie Mascara is te koop bij de drogist voor €13,99.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “|MaxFactor 2000 Calorie Mascara|

Geef een reactie

