|Autumn Essentials|

Essentials, Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Het is officieel herfst en dat betekend dat het tijd is voor mijn Autumn Essentials! In deze blogpost laat ik weten wat ik leuk vind aan dit seizoen en wat voor producten ik fijn vind om te gebruiken rond deze tijd van het jaar.

Ik begin met de gezichtsverzorging. Mijn routine daarin is eigenlijk het hele jaar hetzelfde en ik verander er heel weinig in. Ik reinig ’s ochtends en ’s avonds mijn gezicht met een foam facewash en breng vervolgens een gezichtscrème aan. Beide producten zijn van Decubal, waar ik al heel lang tevreden mee ben.

Op het gebied van make-up gebruik ik op een doordeweekse dag mijn favoriete waterproof mascara van MaxFactor en vul ik mijn wenkbrauwen een beetje in met een zwart wenkbrauwpotloodje van Hema. Met een feestje of verjaardag vind ik het leuk om een beetje highlighter en/of blush op te doen en mijn lippen een kleurtje te geven.

Over lippen gesproken, het blikje Purol zalf is mijn ultieme favoriet voor het verzorgen en verzachten van droge, geïrriteerde en gescheurde lippen.

DSCN8171.JPG

Qua lichaamsverzorging ga ik in de herfst meer over naar de wat dikkere crèmes en lotions. Op dit moment gebruik ik de Sensual bodylotion van Nivea die een vrij dunne structuur heeft, maar op echte koude en regenachtige dagen vind ik een dikkere substantie lekkerder, zoals de Magic Touch body cream van Rituals.

Onder de douche ga ik meer voor de warmere kruidige geuren in de herfst. In de zomervakantie kocht ik in Duitsland een douchegel van Kneipp met acaibessen en rooibos geur. Ik vind het heerlijk om die warme geuren te ruiken onder de heerlijke warme straal.

Op het gebied van deodorant verander ik eigenlijk niets. Ik vind het prettig om een frisse geur onder mijn oksels te hebben. ’s Ochends breng ik altijd een deodorant in stickvorm aan, zoals Lady Speed Stick of Secret. En als ik gedurende de dag behoeften heb aan een opfrisser, spray ik nog even bij met deodorant van Balea.

DSCN8184.JPG

Mijn favoriete parfum voor de herfst en winter is Loverdose van Diesel. Het is een warme, kruidige en stoere geur die mij doet denken aan strooigoed op een Sinterklaasavond.

Ik vind het echt heel leuk om mijn nagellak aan te passen aan het seizoen! Ik kies daarom in de herfst voor de wat donkere kleuren zoals bordeaux rood, donker groen en grijs.

DSCN8167.JPG

Verder vind ik lekkere dikke sokken, weide truien, een goed boek, een leuke serie/film en een lekker kopje thee of grote mok pumpkin spice latte met een dikke toef slagroom belangrijke essentials om de herfst mee door te komen.

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en laat ook vooral jou Autumn Essentials weten!

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “|Autumn Essentials|

Geef een reactie

