Favoriete Youtube kanalen #2

Inspiratie, Youtube

Hoi!

Een aantal maanden terug plaatste ik een blogpost over mijn favoriete Youtube kanalen. Aangezien dat alweer even geleden is, leek het mij leuk om een deel twee te maken, omdat er nog meer kanalen bij gekomen zijn waar ik op geabonneerd ben.

Al best wel lang volg ik Aspyn Ovard. Zij maakt beauty, fashion en interieur video’s. Daarnaast heeft ze met Parker (haar man) ook een Youtube kanaal. Ik vind het erg leuk om ze te volgen in het dagelijks leven, en ze maken ook hele mooie reizen.
»Aspyn Ovard & Aspyn + Parker
aspyn-ovard-enagement-pics-2.jpg bron

Verder vind ik MsRosieBea ook een heel leuk kanaal. Rosie maakt leuke video’s over beauty en fashion waar ze een heel eigen stijl laat zien.
»MsRosieBea
msrosiebea.jpg bron

Op het gebied van Nederlandse Youtube kanalen ben ik van de zomer begonnen met het volgen van Boncolor. Bonnie is een hele leuke en lieve meid die elke dag een vlog van haar leven online zet. Haar vlogs zijn gezellig, grappig en leuk in elkaar gezet waardoor je de hele dag wel wilt blijven kijken.
»Boncolor
boncolor1.jpg bron

Ik volg Martine en Willemijn van LifeLiveGorgeous eigenlijk al heel erg lang, maar 2WMN, hun tweede kanaal staat nog niet zo heel lang in mijn lijst. Sinds een tijdje plaatsen ze daar weekvlogs op, die ik heel erg leuk vind om te kijken.
»2WMN
2wmn.jpg bron

Als laatste wil ik zeker ook Lenette Hermsen noemen. Lenette is een leuke Youtuber die video’s maakt over van alles en nog wat. De video’s lopen uiteen van hacks testen, naar shoplogs, naar bakfilmpjes en kletsvideo’s.
»Lenette Hermsen
Lenette Hermsen.png bron

Dit was deel twee van mijn favoriete Youtube-kanalen. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en dat je wellicht een nieuw kanaal kunt toevoegen aan je abbonementenlijst. En laat vooral weten wat jouw favorieten zijn!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

