|Yagua – Pink Lemon Green Tea|

Dranken

Hoi!

Gisteren (25 september) was het ’s middags heerlijk weer. Ik had wel zin in een verfrissend drankje en bedacht mij dat ik een tijdje geleden een pakje ijsthee had gekocht maar nog niet gedronken had. Het is een ijsthee die ik kocht bij AH to Go van het merk Yagua. Het merk was voor mij onbekend, maar de smaak Pink Lemon Green Tea klonk toch wel erg goed.

De ijsthee stond bij de gekoelde dranken en viel heel erg op door de gele verpakking. In eerste instantie zag ik niet meteen dat het een ijsthee was, maar toen ik Green Tea las, nam ik hem meteen mee. Ik vind het design erg leuk en de verschillende lettertypes en plaatjes geven het pakje een vrolijke uitstraling.

Op de achterkant en zijkant van de verpakking staat natuurlijk de voedingswaardes en ingrediënt informatie, maar er staan ook leuke teksten op:
“Yagua is een lekkere frisse dorstlesser met vruchtensap en thee. Met toegevoegde vitamines en plantenextracten.”
“Van de tak in het pak! Yagua bevat allen de van nature in de vruchten aanwezig suikers.”
“We think it’s delisious, Hope you like it too!”


De ijsthee bevat vruchtensap waaronder witte druif, appel, citroen, rode grapefruit, arionabes, limoen, water en groene thee.

DSCN8209.JPG
DSCN8226.JPG

De ijsthee is troebel rood/oranje kleurig en er zweven hele kleine stukjes door de drank. Ik ruik een duidelijke citroen ijsthee geur, die ik erg lekker vind! De smaak vind ik ook echt heel erg lekker! De smaak van citroen komt het meest naar voren, en daarnaast is de grapefruit ook lekker aanwezig. De ijsthee is fris zeker een goede dorstlesser.

Ja, deze ijsthee vind ik erg lekker en zal ik zeker nog eens kopen als ik hem weer tegenkom. Een pakje bevat 500 ml. en kost €1,39.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

