Shoplog Duitsland |Hollister, DM, Lush, & Meer|

Inspiratie, Lifestyle, Shoplog

Hoi!

Afgelopen dinsdag ben ik weer een dagje naar Duitsland geweest. Vorige maand was ik er nog op vakantie, maar we hadden nu al weer een beetje heimwee naar de Duitse winkels, het eten en de sfeer. Mijn zusje en tante hadden net als ik een vrij dag, dus besloten we gezellig naar Essen en Oberhausen te gaan. Rond 7:30uur vertrokken we met de auto richting de grens en kwamen 11:00uur aan in CentrO – Oberhausen.
In CentrO maakte we even gebruik van een plaspauze en zijn we wat inkopen bij DM gaan doen. DM is een Duitse drogisterij waar je hele lekkere producten kunt kopen van verschillende merken die je niet in Nederland hebt. Op vakantie had ik al heel veel gekocht, dus deze keer heb ik mij gedragen haha!

Ik kocht een douchegel met Marshmallow geur van Balea voor – €0,95 en twee soorten doucheschuim van Bilou in de geuren Fizzy Berry en Lovely Peach – €3,95.DM.png

Verder kocht ik van het merk Trend It Up twee gelnagellakjes die geen lamp nodig hebben. Ik nam een licht roze kleur mee (010) en een donker paars/rode kleur (100). Bij deze lakjes hoort een top coat, er was keuze uit matt of high shine. Ik ging voor high shine, en ben erg benieuwd of ze fijn zijn! Naast de nagellak kocht ik een matte lippenstift (400). Het is een mix tussen roze, rood en bruin. Alles koste €2,25.
Trend it Up.png

Nadat we bij de DM waren geweest zijn we de auto weer ingestapt richting Essen. Hier zijn weer wat andere winkels dan in Oberhausen zoals Maisons Du Monde. Dit vinden wij een hele leuke interieurwinkel met goede prijzen. Mijn zusje kocht hier een glazen fotolijst met een soort roestbruine houder eromheen –  €11,99. Ook kocht ze een witte mok met een rosé gouden afbeelding van een hert –  €4,59. Ik kocht een klein schaaltje in de vorm van een ananas met stipjes. Hij is bedoeld voor sieraden, maar ik vind het wel leuk om mijn haarelastiekjes erop te bewaren –  €4,99.
Maisons Du Monde.png

In Essen is de kledingwinkel ‘Reserved’ waar ze erg leuke kleding verkopen. Ik kocht hier deze keer een grijs gemêleerde trui met de tekst Partner in Crime. Een leuk detail vind ik het rode hartje op de mouw – €17,99.

Bij H&M vond ik een leuke trui met mooie herfstige kleuren van de L.O.G.G. lijn. Ik vind de combinatie van rood, bordeaux, grijs en roze heel lief en leuk staan €19,99. Ik weet dat mijn tante dit leest, dus nogmaals bedankt Helga!Reserved en H&M.png

Verder vond ik bij H&M ook een hele fijne witte zachte sjaal met een zwart patroon. Op de uiteinden zitten franjes en hij is lekker lang waardoor ik hem twee keer om mijn nek kan slaan – €14,99.

Bij Strauss Innovation hebben we lekker rondgeneusd tussen alle interieur spullen en beddengoed, maar ze hebben ook kleding en accessoires. Ik vond daar een bruine ‘Clubmaster’ zonnebril met gouden details. Hij was afgeprijsd naar €5,- en uiteindelijk bij de kassa €4,-.
H&M en Strauss.png

De volgende winkel waar we heen gingen was Gina Tricot. Ik ben erg fan van hun ‘Alex’ spijkerbroeken en heb ondertussen een stapeltje zwarte broeken in mijn kast liggen. Ik misten nog wel een gewone blauwe spijkerbroek, dus die kocht ik deze keer – €29,95.
Daarnaast vond ik een donkerblauwe sweater met witte tekst die heel erg comfortabel zit!
Erg lekker voor het koudere weer en makkelijk als je even niet weet wat je aan moet – €19,95.
Gina Tricot.png

De laatste winkel in Essen was Lush. Ze hadden de Halloween producten uitgestald en we hebben alles lekker geroken. Uiteindelijk hebben we vier badproducten mee naar huis genomen. We namen drie Bath Bombs mee: Autumn Leaf, Lord of Misrule en Pumpkin. Veder kochten we ook een Bath Melt in de vorm van een spookje genaamd Boo. Ik heb heel veel zin om ze allemaal uit te proberen op koude regenachtige dagen!
Lush Halloween.png

Nadat we lekker door het winkelcentrum van Essen rondgestruind hadden, zijn we weer terug naar CentrO in Oberhausen gegaan, omdat we daar nog naar Hollister wilden en bij de Oase wilden gaan eten. Bij Hollister hadden ze sale, wat mij wel aantrok. Meestal vind ik de kleding daar veel te duur, maar de kwaliteit vind ik wel goed. Met de korting vond ik de prijzen wel oke, dus vandaar dat mijn zusje en ik allebei hetzelfde bordeaux rode vest kochten, met aan binnenkant fleece – €48,-. Daarnaast kocht ik ook nog grijze joggingbroek met roze en witte details €23,-.
Hollister.png

Dit waren al onze aankopen van onze dag shoppen in Essen en Oberhausen! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Ik heb eens een blogpost geschreven over CentrO en Essen, als je nieuwsgierig bent kun je CentrO via deze link lezen en Essen via deze link.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

