|MonthSpiration September|

MonthSpiration

Hoi!

Vandaag de MonthSpiration van september! Deze maand ben ik mijn derde jaar Sportkunde ingegaan en had ik de nodige opstartproblemen door de fijne vakantie en het mooie weer begin september. Daarom heb ik op een vrije dag nog een heerlijk dagje strand ertussen geplakt en ben ik eind deze maand nog een dagje wezen shoppen in Duitsland.

Pumpkin Spice Latte
Dit is toch wel een van mijn grootste favoriet van de herfst maanden, een heerlijke warme kruidige Pumpkin Spice Latte. Telkens als ik bij Starbucks ben word ik weer gelukkig van deze lekkere koffie. Thuis maak ik hem ook zelf met de zakjes van Buisman, waar ik een keer een review over heb geschreven.
DSCN8349.JPG

Eleanor & Park – Rainbow Rowell
Ik heb deze maand dit boek uitgelezen en het verhaal is nog door mijn hoofd aan het spoken. In het boek worden de levens van twee personen beschreven; van Eleanor en die van Park. Ze zijn allebei buitenbeentjes en hebben problemen en onzekerheden. Op een dag komt Eleanor de bus in en komt ze uiteindelijk naast Park te zitten. In het begin is alles nog ongemakkelijk en zeggen ze geen woord tegen elkaar, totdat Park doorkrijgt dat Eleanor stiekem meeleest in zijn stripboeken. Het boek beschrijft een prachtig liefdesverhaal waarin ze te maken hebben met pesten, vervelende omstandigheden thuis en de verwachtingen van een ander.
Ik heb met veel plezier dit boek uitgelezen, maar had echt behoeften aan meer informatie op het eind, het was voor mij nog niet volledig en af, ik wilde gewoon meer! Haha!DSCN8359.JPG

Orphan Black
Sinds de zomervakantie kijken mijn zusje, moeder en ik naar Orphan Black op Netflix. Ondertussen zijn we bij seizoen 3 en het wordt steeds spannender en grappiger. Ik ben onwijs onder de indruk van de special effects, Tatiana Maslany en de manier waarop je in de verhaallijn meegezogen wordt.
orphan-black.jpg
Bron
De serie gaat in het begin voornamelijk over Sarah. Zij ziet Beth, een vrouw die precies op haar lijkt zelfmoord plegen. Ze besluit haar identiteit en leven over te nemen, maar op dat moment komt ze erachter dat Beth niet de enige dubbelganger is..

Heel Holland Bakt
Elke zondag zitten we weer op tijd op de bank met een kopje thee voor de televisie om HHB te kijken! Ik vind dat André van Duin het verrassend leuk presenteert en dat er leuke kandidaten tussen zitten. Natuurlijk zijn de baksels die er gemaakt worden fantastisch om naar te kijken, en je kunt er inspiratie uithalen.
Heel Holland Bakt.jpg
Bron

Op het gebied van beauty heb ik niet veel nieuwe favorieten gevonden deze maand, maar heb ik in een blogpost wel laten weten wat mijn herfst favorieten zijn in, als je benieuwd bent naar wat voor producten ik graag gebruik, klik dan hier.

Dit waren mijn favorieten van september! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en laat vooral weten wat jou favorieten zijn!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

