Lush |Snow Fairy Body Conditioner|

Beauty, Review

Hoi!

Ooh Lush; een winkel waar ik héél graag kom, en die ik eigenlijk nooit met lege handen verlaat. Zo ook deze keer, want de kerstcollectie lag er weer!! Er waren veel bekende producten terug die vorige jaren ook in de collectie zaten, maar deze keer er ook weer wat nieuwe producten bijgekomen. Een daarvan is de Snow Fairy Body Conditioner. Snow Fairy was al heel bekend als douchegel, maar nu is de geur dus ook in een ander product verwerkt!

Wat is een body conditioner? Dit is een dikke crème die je onder de douche, nadat je je gewassen hebt met zeep, kunt aanbrengen over je hele lichaam. Vervolgens spoel je het weer af en blijft er een verzorgend laagje achter. Het is dus een bodylotion voor onder de douche.

DSCN8772.JPG

Deze body conditioner heeft de geur van Snow Fairy, en dit is toch wel een van mijn favoriete geuren uit de kerstcollectie. Het is vooral een hele zoete, suikerspin geur, die zijn roze kleur ook wel goed aandoet.

Op de website van Lush staat het volgende beschreven:
Dit is ons favoriete elfje op haar chicst: alsof je je huid bedekt met zijdezachte suikerspin. Om niet van een koude kermis thuis te komen, neem je Snow Fairy body conditioner mee onder de douche of in bad. Masseer de romige conditioner in op je natte huid en vertrek naar een zoete sprookjeswereld. De verzachtende kracht van biologische cacao-, mango- en avocadoboter is magisch en doet wonderen voor je huid. Uitgefantaseerd? Spoel je huid af, dep droog en land zachter dan zacht weer terug op aarde.

Snow Fairy.jpg

DSCN8796.JPG

Het is een vrij dikke crèmige substantie die op de huid heel goed uit te smeren is, waardoor je niet veel nodig hebt. Ik voel terwijl ik onder de douche sta meteen een licht vettig laagje op mijn huid liggen en ik krijg een ontzettend zacht baby huidje. Na het douchen dep ik mij rustig droog en kan ik eigenlijk meteen mijn kleding aandoen. In de body conditioner zitten heel veel glittertjes, die ervoor zorgen dat je huid heel mooi glanst. Maar de geur vind ik toch wel het allerbeste, die blijf je namelijk nog heel erg lang ruiken. Het is niet te overheersend, maar wel aanwezig. Het enige minpuntje vind ik dat je wel moet zorgen dat je het potje openmaakt buiten de straal, anders is meteen het hele potje vol met water en dan gaat er product verloren.

De Snow Fairy Body Conditioner is te koop in een pot van 100 gram (13,95) en 250 gram (24,95) bij Lush in de winkel of op de webshop.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Lush |Snow Fairy Body Conditioner|

Geef een reactie

