Trend It Up |Ultra Matte Lipstick|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over een lipstick van het merk Trend It Up die ik vorige maand in Essen bij DM kocht. Ik draag eerlijk gezegd nooit lipstick. Het zit niet in mijn dagelijkse routine, ik denk er niet aan om het te dragen en ik vind het best spannend, omdat het meteen opvalt. Toch vind ik het bij andere mensen wel mooi en leuk staan, en wilde ik eigenlijk wel eens iets proberen.

Ik wilde graag een lipstick proberen die er op je lippen vrij natuurlijk uitziet en een matt is. Dus toen ik in DM langs alle make-up schappen liep viel de rij met Ultra Matte lipsticks van Trend It Up al snel op. Ten eerste vond ik de kleuren erg mooi en ten tweede vond ik het prijsje ook wel leuk om eens iets uit te proberen. Ik probeerde een aantal kleuren uit op mijn hand en uiteindelijk ging ik voor nummer 400.

DSCN8952.JPG

De Ultra Matte Lipsticks zitten in een zwart matte huls met witte letters. De onderkant is van doorzichtig plastic waar de kleur en het nummer op staat. Ik vind het een simpele maar mooie huls. Wanneer je de lipstick omhoog draait, zie je het merk erin gedrukt staan, een leuk detail!

De kleur van nummer 400 vind ik lastig te omschrijven. Ik zie het een beetje als een mix van donker roze en bruin. De lipstick heeft niet zo’n hele romige structuur, maar hij is prima aan te brengen, en goed op te bouwen. Eenmaal op mijn lippen trekt hij niet in de lijntjes, maar geeft wel een klein beetje een stroef gevoel. De kleur komt duidelijk naar voren, is dekkend en mooi matt. Het is geen langhoudende lipstick, bij iets te eten of drinken, moet ik het wel weer even bijwerken.

DSCN8966.JPG

Ik ben best tevreden met deze lipstick! Ik vind hem mooi op mijn lippen, het is een natuurlijke kleur en hij heeft een mooie matte finish. De prijs vind ik ook erg leuk, namelijk €2,25. In totaal zijn er 10 verschillende kleuren.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

