|MonthSpiration Oktober|

Favorieten, Inspiratie, Lifestyle, MonthSpiration

Hoi!

Vandaag de MonthSpiration van oktober! Deze maand stond voor mij voornamelijk in het teken van studeren en tentamens maken. Maar ik heb ook een aantal hele leuke dingen gedaan zoals een dagje wandelen door de Waterleidingduinen, naar Duinrell, naar The Bodyguard, ontbijten en shoppen in Amsterdam, Redvelvet taart eten en in bad gaan met een Lush Bathbomb.

Food & drinks
Deze maand vierde mijn tante haar verjaardag en had ze een Hema Red velvet taart gekocht. Natuurlijk wilde ik daar een stukje van proberen, want ik ben gek op taart. Ik denk dat dit toch wel een van de lekkerste Red velvet taarten is die ik heb gegeten. De cake smaak is lekker, de roomkaas vind ik heerlijk en er zit tussen elke laag ook nog een beetje jam. Iedereen die op de verjaardag een stukje nam was er net als ik erg enthousiast over.
Hema Redvelvet.JPG

De volgende favoriet is een beetje een rare, maar ik heb deze maand ontzettend veel maisbrood met smeerkaas gegeten. Misschien komt het je wel bekend voor, maar ik had telkens zo verschrikkelijk veel zin in, terwijl ik normaal brood niet zo heel lekker vind..

Op het gebied van drinken ben ik nog steeds erg fan van de Pumpkin Spice latte, maar omdat ik die vorige maand al volop heb aangeprezen wil ik deze maand de Ochtend Melange Kruidenthee van de Albert Heijn en de Snore & Peace Herbal tea van Clipper even opnoemen. Beide hebben ze een lekkere kruidige smaak, die ik graag drink rond deze tijd van het jaar.

Verzorging
Ik was de afgelopen week verkouden en voelde me niet helemaal lekker, dus ik heb een aantal avonden even in een lekker warm bad gelegen. Ik vind het dan super leuk om een Lush bathbomb in het water te gooien en daarna te genieten van de kleuren, glitters en een zacht huidje. Mijn favoriet was de Autumn Leaf bathbomb, die ik lekker fris vond ruiken en de kleuren die er vanaf kwamen waren lekker herfstig.Lush Autumn Leaf Bathbomb.JPG

Chelsea Boots
Halverwege oktober kocht ik nieuwe laarzen; Dr. Martens Chelsea boots waar ik heel erg blij mee ben! Ik vind ze erg prettig zitten, en heel makkelijk en leuk te combineren. Beste aankoop van oktober!
DSCN8755.JPG

Musical
Ik ben samen met een vriendin naar The Bodyguard geweest in het Beatrix theater in Utrecht. Via de CJP-pas konden we voor twee personen een kaartje kopen met een backstage-tour. Als ik eerlijk ben, kende ik het verhaal van the bodyguard eigenlijk niet, op de liedjes na, maar dat vond ik eigenlijk wel fijn, want zo kon ik gewoon lekker kijken zonder verwachtingen. Wij hadden April Darby als Rachel Marron en Roy Kullick als Frank Farmer. Ik vond ze heel erg goed spelen en ik heb de hele musical door genoten en gelachen. De backstage tour was ook goed georganiseerd en zeer indrukwekkend en interessant om te zien.
The Bodyguard.JPG

Series

Vorige maand vertelde ik over Orphan Black, en dat is nog steeds een hele grote favoriet voor mij. Mijn zusje, moeder en ik hebben nu alle afleveringen gezien die op Netflix staan, dus het is weer afwachten tot het volgende seizoen. Gelukkig kwam Arrow seizoen 4 deze maand uit op DVD, dus die heeft het stokje weer overgepakt en daar zitten we ook weer helemaal in!
Arrow Season 4.jpg bron

Dit waren mijn favorieten van oktober! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en laat als je het leuk vind jouw favorieten in de reacties achter!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

