Trend It Up |UV Powergel Nail Polish|

Beauty, Nagellak

Hoi!

De laatste tijd brengen steeds meer beauty merken gelnagellak uit waarbij je geen lamp nodig hebt. Zo heeft ook het Duitse merk Trend It Up gellakken uitgebracht die de UV Powergel worden genoemd. Ik werd erg nieuwsgierig naar de lakken toen ik ze in het schap zag staan en besloot een kleurtje uit te proberen.

Trend It Up heeft 10 verschillend kleuren in de UV Powergel lijn in de richting van rood, paars, roze en grijs. Daarnaast zijn er nog twee soorten topcoat; High Shine en Matte. Het merk belooft dat je twee laagjes van de gekleurde lak nodig hebt en een laagje topcoat wat zorgt voor een perfecte levensduur van 7 dagen.

DSCN9420.JPG

De kleur die ik erg mooi vind is nummer 100, een diepe donker rode/paarse kleur. Daarnaast kocht ik de High Shine topcoat, omdat ik glans op mijn nagellak altijd erg mooi vind. Beide lakken zitten in een glazen potje van 11 ml. met witte tekst en zwart matte dop. Ik vind de uitstraling die de lakken geven simpel, maar mooi. Ik vind het daarnaast ook erg fijn dat de topcoat duidelijk herkenbaar is aan de volledig zwarte verpakking.

DSCN9427.JPG

De dop ligt prettig in de hand en het is prettig dat ze ervoor gekozen hebben de dop matt te houden, want hierdoor is hij niet glad en heb je goede houvast. Het kwastje vind ik ontzettend fijn werken, doordat hij niet te lang is, breed, en rond afgesneden. Hierdoor lukt het mij goed om mijn nagels snel en volledig te lakken, zonder al te veel te knoeien.

DSCN9466.JPG

Op de foto hierboven draag ik nummer 100 met drie lagen lak. Ik vond dat het na twee lagen lak, zoals Trend It Up aangaf, helemaal niet dekkend genoeg. Ik zag nog strepen van mijn nagel erdoorheen en er waren lichtere plekjes te zien. Uiteindelijk vond ik het met drie lagen stukken beter en een heel mooi resultaat. Ik vond dat de lak verrassend snel droog was en de topcoat brengt naderhand gemakkelijk aan over de kleur.

Ik ben erg verrast over de kwaliteit, want de lak heeft er bijna 7 dagen opgezeten zonder te chippen. Uiteindelijk heb ik hem er weer afgehaald, omdat hij tijdens het vakkenvullen begon af te bladeren, dus met veel handwerk kun je 7 dagen niet verwachten.

De lak blijft echt lang zitten, wat een heel positief punt is, maar de prijs vind ik ook heel erg fijn; namelijk €2,25 per stuk. Ik zou zeker meer kleuren willen proberen en ik hoop dat het merk nog meer kleuren uitgeeft in deze lijn! (Te koop bij DM.)

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Trend It Up |UV Powergel Nail Polish|

Geef een reactie

