Inspiration List |Fall/Winter|

Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Nu de thermometer buiten toch echt richting de 0ºC wijst, vind ik het heerlijk om meer binnen met een dekentje op de bank te zitten. Ik verveel mij dan ook helemaal niet snel, en vermaak mij prima met een filmpje en een kopje thee of koffie. Daarnaast vind ik het ook heel leuk om een beetje inspiratie op te doen voor bijvoorbeeld mijn slaapkamer en kledingkast. De afgelopen tijd heb ik veel foto’s via Pinterest en verschillende webshops bewaard en leek het mij leuk om ze te laten zien in een blogpost. Wellicht kun je er ook wat inspiratie uit halen!

Ik begin met een aantal mokken die ik ontzettend leuk vind!
De eerste kwam ik tegen op de website van Urban Outfitters. Ik vind hem er heel bijzonder uitzien en de kleuren passen goed bij de herfst en winter. Link
De tweede mok kwam ik tegen op de website van Maisons Du Monde, een super toffe interieur winkel. Ik vind het pijl motief heel mooi en de rosé goude en zwarte kleuren op de witte mok vind ik echt heel leuk. Link
De derde mok vond ik op de website van Starbucks en vind ik erg mooi, omdat hij zo simpel is, maar wel een soort ouderwetse look heeft. Ik zie mezelf al zitten met deze mok waar een grote toef slagroom bovenuit steekt. LinkMokken1.png

Toen ik op de website van Maisons Du Monde naar de mokken aan het kijken was, vond ik ook dit super leuke stoeltje met imitatiebond en houten poten. Ik vind hem zo ontzettend leuk! Link
Daarnaast vond ik op de website van Hema dit bedovertrek die ik onwijs leuk vind. Het is dan misschien niet echt een herfst/winter, maar cactussen kunnen eigenlijk het hele jaar door wel. Link
Verder vond ik bij Urban Outfitters dit creme kleurige kussentje met wimpers heel schattig. Hij is eigenlijk heel simpel, maar daardoor toch heel leuk. Misschien ook wel tof om zelf te maken! LinkInterieur.png

Op het gebied van verlichting vond ik drie hele leuke items!
De eerste is en verlichtingssnoer van de Hema. Zelf heb ik ook een snoer met witte lampjes, maar deze doorzichtige vind ik eigenlijk nog leuker! Hij werkt op baterijen en kan dus gemakkelijk overal in huis opgehangen worden. Link
Vervolgens vond ik bij Urban Outfitters deze Galaxy tafel lamp waarbij het lijkt alsof erin vuurwerk afgestoken word, heel gaaf! Link
Als laatste vond ik een geurkaars die te koop is bij Maisons Du Monde met de geur koekjes/kaneel. Dat lijkt mij echt een heerlijke geur, en daarnaast vind ik de ouderwetse uitstraling ook heel leuk bij kerst passen. LinkVerlichting.png

Verder vond ik nog drie leuke DIY’s om je huis of kamer een beetje op te leuken met een herfst/winter thema.
De eerste DIY is zelf een fotolijst maken met een leuke quote of foto erin. Zelf heb ik al eens zo’n lijstje gemaakt waarin ik uitleg hoe ik dat gedaan heb. Link. De quote komt hier vandaan.
De tweede DIY vind ik een heel leuk idee voor de kerst. Het zijn 3D boompjes die je op kunt hangen aan een touwtje. De kit waarmee je dit kunt maken heeft helaas wel een prijsje, maar ze zijn denk ik ook wel makkelijk zelf te maken! Link
De laatste DIY zou ik zelf heel graag willen maken en hij is volgens mij niet zo heel moeilijk. Zoek een mooie tak in het bos en maak hem schoon. Print leuke (polaroid)foto’s uit, of maak ze zelf! Maak knijpers aan touwtjes vast en bind deze om de tak. LinkDIY.png

Op het gebied van kleding en schoenen houd ik erg van basics. De laatste tijd vind ik coltruien heel leuk staan en is met van alles te combineren. Link
Verder draag ik bijna de hele herfst en winter sjaals, echt heerlijk en ook weer erg goed te combineren met alle kleuren basics. Link
Als laatste vind ik zwarte broeken met zwarte boots ontzettend leuk. Op de foto hieronder zie je Dr. Martens Chelsea boots. LinkFashion.png

Dit is mijn herfst/winter inspiratie lijst. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en dat je er misschien ook wat inspiratie uit hebt kunnen halen!

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Inspiration List |Fall/Winter|

Geef een reactie

